“Vakantie”

Pannenkoekenhuis het Regiment
Geclassificeerd als nr. 21 van 51 Restaurants in Etten-Leur
Beschrijving: Wij zijn een gezellig pannenkoekenhuis in Etten-Leur voor jong en oud. Naast pannenkoeken serveren wij ook andere gerechten, zoals hamburgers, saté, broodjes en salades. Onze ruimte is ook af te huren voor feesten en borrels.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Keurige bediening. Lekkere pannenkoek met goede vullig. Lekkere bite.
Inzet van personeel, goed maatschappelijk verantwoord. Goed concept. Mensen met een beperking of maatschappelijk probleem werken hier met veel plezier. Leerbedrijf

Datum van bezoek: september 2019

5 juni 2019 beoordeeld

In dit pannenkoekenhuis met zijn bijzondere medewerkers kun je heerlijk relaxed een hapje eten, zowel lunchen als een pannenkoek diner. Alles ongedwongen niets hoeft.
Maar ook voor een high tea of high bear kun je er terecht.

Datum van bezoek: april 2019
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een snelle hap kwamen we hier terecht. Helaas was er een feest waardoor we wel erg lang moesten wachten, pas na anderhalf uur konden we eten. Personeel was wel heel vriendelijk en kwam zich ook verontschuldigen en we kregen een gratis drankje aangeboden. De pannenkoek was uiteindelijk wel heel lekker. Zeer kindvriendelijk ook met springkasteel en speelhoekje, ideaal om onze kleine spruit van 2 jr te entertainen tijdens het wachten.

Datum van bezoek: mei 2018
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten voor de lunch, gezellige zaak. Kindvriendelijk. Vriendelijke bediening. Pannenkoek was erg lekker en ook ruim voldoende keuze voor andere gerechten dan pannenkoeken. Kom hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: maart 2018
23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in prima sfeer. Burgers zijn top en de pannenkoeken volgens de kinderen ook zeer lekker. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Pannenkoekenhuis het Regiment bekeken, bekeken ook

Etten-Leur, Noord-Brabant
Etten-Leur, Noord-Brabant

In Pannenkoekenhuis het Regiment geweest? Deel je ervaringen!