Gratis annuleren tot 23-08-22
Orbitz.com
eDreams
ZenHotels.comUS$ 114
Beoordeeld op 24 april 2022

Royaal van opzet gebouw rondom een grote binnentuin. De ruime kamers zijn fris en modern ingericht en voorzien van alle comfort. ook de gebouwen zijn royaal van opzet met brede gangen. Goede liftvoorzieningen. Vriendelijke receptie en alle medewerkers, in aangename sfeer.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 9 april 2022

Dit kloostercomplex is een mooie locatie voor een hotel. De kamer was goed en zo ook het ontbijt. Het is wel jammer dat tijdens verblijf het bargedeelte niet open was. We moesten een van de twee hoge tafels delen naar het buffet van het restaurant.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 14 november 2021

Kamer is basic en aan de kleine kant. Kamer 216 vieze plekken in het tapijt( oogt echt vies? Vetplekken op de kastdeur. Bij het ontbijt was een gedeelte van de zaal afgesloten waardoor het volzet was en zeer druk ( in coronatijd ?). Een oude dame ging aan de eerste tafel zitten in het afgesloten gedeelte omdat er geen plaats meer was, enkel pal naast een ander persoon. Ze werd daar op aangesproken en mocht vertrekken. Nadien komen er 30-tigers zitten die men ziet en er wordt niet gereageerd. Ik vond het verschrikkelijk voor de oudere dame. Roerei was koud( juist aangevuld), na het ontbijt ook darmkrampen gekregen. Verschrikkelijk druk aan het ontbijtbuffet en aan de koffiemachine, best machine bij plaatsen. De volgende dag werd de hele zaal open gesteld en was het wat ruimer in de zaal maar het kleine ontbijtbuffet is echt slecht gorganiseerd in coronatijden! Omgeving heel mooi en prachtig om te fietsen.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 3 november 2021

zakelijke overnachting, receptie is uitmuntend in service! mocht tot 2x toe van kamer wisselen! eerste keer omdat er geen koffie machine stond, tweede keer vanwege geluidsoverlast van de buren. chapeau!
Kamer is prima, goed bed, goede kussens, helaas geen full lentes spiegel, Kamer en Badkamer lijken goed schoon, helaas geen aparte shampoo ende douchschuimfles was zo goed als leeg. ( kan gebeuren).
Ontbijt is netjes, niks bijzonders. helaas de eieren met spek lauw en erg nat van de condensvorming. mooi vers brood en lekkere extra's.
al met al Prima, maar de buitenkant is mooier dan de saaie binnenkant

Kamertip: Vraag om een kamer zonder tussendeur ivm geluidsoverlast van je buren
Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 oktober 2021 via mobiele applicatie

Bij aankomst troffen we schimmel in de badkamer, ook bij kamer twee was dit het geval. Het receptie personeel wist niks beters te zeggen dan "kan ik ook niks aan doen". Uiteindelijk was kamer drie goed, geen bad en geen tweepersoonsbed, maar wel een schone badkamer met nieuwe kitranden. We hebben heerlijk geslapen. De volgende morgen werden de 4 sterren pas duidelijk. Wat een fijn personeel in het restaurant! De koffieautomaten hadden storing en ik kon niet overweg met de sapmachine. Geen probleem, we kregen heerlijke koffie uit de bar en ze kwam de jus d'orange aan tafel brengen. Als ze nu nog de kamers allemaal een opknapbeurt geven, dan komen we hier terug! Het pand is een plaatje en ook de binnentuin is prachtig, zelfs in de herfst!

Kamertip: Laat je nachtje weg of vakantie niet verpesten door een verouderde, vieze (bad)kamer. Ze zijn al begonnen met kamers opknappen. Zoek de frisse kamer! ;)
Datum van verblijf: oktober 2021