Gratis annuleren tot 14-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 13-12-21
Booking.comUS$ 73
FindHotelUS$ 74
eDreamsUS$ 73
Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

We hebben hier twee nachten geslapen
Bij receptiebalie netjes geholpen en vriendelijk.
We hadden een goede kamer.
Bediening in restaurant was vriendelijk.
Goede parkeergelegenheid.
Enigste puntje vond ik, dat de kozijnen aan buitenkant wel een verfje kunnen vebruiken, dat ontsiert het gebouw.
Dit hotel is zeker een aanrader.

Beoordeeld op 10 augustus 2021

Met mij vriend ben ik in het kloosterhotel geweest, vanwege niet al te beste recensies hadden we niet al te hoge verwachtingen.
Bij aankomst werden wij vriendelijk geholpen, er werd bij de receptie gevraagd of we tegen betaling een 'comfort plus' kamer wilden, daar zou koffie/thee bij zitten volgens de receptioniste. Daarin hadden we geen interesse. Bij aankomst op de comfortkamer stond er een koffieautomaat en een waterkoker, dus niks gemist zou je dan zeggen ;-)
Wij vonden dat het formaat van de kamer prima was (nr. 33, met zicht op de binnentuin).
Eén punt ter verbetering wat ons betreft: de kitranden in de douche zaten vol met schimmel. Met uitchecken aangegeven en het zou doorgegeven worden aan de huishouding.
Voor ons dus een prima verblijf, inclusief ontbijt (buffet) in Coronatijd.
Dineren hebben we in het dorp gedaan bij het Griekse restaurant.

Beoordeeld op 10 augustus 2021

We hebben genoten van dit hotel.
Het ontvangst was vriendelijk en service gericht.
De kamers waren goed en schoon.
Het eten bij restaurant DuCo was geweldig net als het vriendelijke personeel.
Het enige minpuntje dat we hebben gevonden is dat voor oudere mensen het bestellen via een app moeilijk bevonden kan worden. daarin tegen kan je ook bij de bediening bestellen.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 1 augustus 2021

Verwachting was al niet hoog, zelfs dan nog slechter dan verwacht.
4 sterren onwaardig faciliteiten op de kamer erg minimaal.

Locatie:
Zit zeker potentie in!
Mooi gebouw met verhaal.

Restaurant:
Diner niks op aan te merken.
Ontbijt achter de feiten aanlopen, veel was leeg of op.

Kamer:
We hadden kamer 114, ruimer dan de gemiddelde kamer maar zit naast het (open)trappenhuis. 'S nachts enkele keren hierdoor wakker geworden. (Het pand is erg gehorig)
Kamer is warm en heeft 2 mini raampjes uitkijkend op: Dak!
Geen Airco dus niet aangenaam te krijgen.

'S ochtends wakker geworden van de wekker van de overburen.
En vervolgens nog eens van het gebruik van hun badkamer.

Badkamer:
Minimaal
- Douchespullen mag je in de douche op de grond zetten, geen plankje o.i.d.
- Handdoeken hadden make-up vlekken.
- Temperatuur is ook niet consistent, en schommelde steeds tussen koud en heet.

Receptie:
Deed het minimale, voelde ons niet gast maar een gevulde portemonnee om verder leeg te schudden.
Na reserveren ook meermaals door Fletcher gebeld (lastig gevallen) of ik een hotel jaarkaart wil voor Fletcher.

Conclusie:
Teleurstellend en echt de laatste keer Fletcher, hoe goed de deal ook is, doe het niet! Hopen voor het pand dat er een hotelier in komt die wel een hotel kan runnen, locatie is namelijk wel mooi!

Beoordeeld op 27 juni 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is rustig gelegen met meer dan voldoende gratis parkeerruimte. Ontvangst was gastvrij en vlot.

De kamer op de 1e verdieping was netjes maar direct bij binnenkomst viel al op dat t benauwd warm was. En toen bleek dat er niet alleen geen airco ( niet op gelet bij het boeken ) maar ook geen andere vorm van ventilatie was. Alleen 2 kleine uitzetraampjes konden voor enige verkoeling zorgen....maar dan moet er wel wind zijn! Ook een koelkastje om een koud drankje te kunnen nuttigen ontbrak. Dat maakte het verblijf nu het 27 graden is toch net iets minder prettig. Als het minder warm is ervaar je het ontbreken van airco waarschijnlijk niet als een gemis maar nu ging t ten koste van de nachtrust en dat is niet goed.

's-avonds een drankje bij DUCO op t terras gedaan waar t heerlijk vertoeven was. Ook het ontbijt wat er smorgens word geserveerd was prima. Vriendelijk personeel, voldoende keuze en veel ruimte waardoor je heerlijk rustig van je ontbijtje kunt genieten.

Datum van verblijf: juni 2021