“Restaurant”

Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher)
Reserveren met
Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher) is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 16 van 22 Restaurants in Deurne
Beschrijving: Bar Bistro DuCo is het culinaire hart van Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe. Hier bereidt de chef-kok de vis- en vleesgerechten op de Josper houtskooloven waardoor het een unieke smaaksensatie krijgt. De menukaart bevat diverse producten uit de Peelstreek, maar ook smaken en stijlen uit de internationale keuken. Ons personeel adviseert u graag over een bijpassend wijnarrangement. Tijdens de zomermaanden is het tevens mogelijk om de lunch of het diner op het terras met buitenkeuken te nuttigen. De keuken is dagelijks geopend van 12.00 tot 21.00 uur.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is echt geen aanrader. Ontzettend slechte service. Zelf constant moeten vragen om een drankje, bestek wat ze niet komen brengen en zelf van een andere tafel af moet halen en tot slot bestel je een asian beefspies en dan krijg je een spies die niet eens zout en peper heeft gezien laat staan asian kruiden of marinade. Er werd ook niet serieus in gegaan op de klacht dus we zijn er vertrokken! Echt heel erg slecht! Een keer maar zeker nooit meer!!

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was kwalitatief goed met vlotte en aardige bediening. Met grote groep keuze uit drie gerechten. Zeer de moeite waard.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven voor de tweede keer in dit hotel. De eerste keer pas hernieuwd en top service. Deze keer verbleven we twee nachten. Nu niet dezelfde service. Bij terugkomst op de kamer na dagje stappen was de housekeeping niet gepasseerd. Zelf verse handdoeken moeten ophalen aan de receptie.
Bij het ontbijt op de tweede ochtend werd het ontbijt niet ten volle en spontaan aangevuld. We ontbeten om 9.30u. Ontbijt loopt tot 10u. Eerst kregen we een neen bij vraag tot aanvulling. Bij navraag de tweede keer werd enkel de ham aangevuld. Het brood niet. We moesten het stellen met wat er nog restte.
Ik wou nog een koffie halen even na 10u. Machines lagen af. Bij navraag niet mogelijk. Ik haalde bij de kok aan dat we ontevreden waren vooral na de positieve ervaring de eerste keer. Hij verontschuldigde zich ruim, doch bood geen koffie aan.
Jammer de service. Nochtans heeft het hotel heel wat potentieel in zich en straalt het een bijzondere charme uit.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is redelijk. De prijs van de kamer. De kamer zelf. Het restaurant. Het diner. Het ontbijt. Geen uitschuivers in positieve noch in negatieve zin. Ontbijt eerder beperkt.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een verrassingsweekend, dus afwachten maar waar ik terecht zou komen. Het was boven mijn verwachting. Personeel was vriendelijk, het hotel straalde door zijn inrichting veel warmte uit. Het hotel is met zorg ingericht zonder dat de oorspronkelijke bestemming teniet wordt gedaan. Het zag er schoon uit. De kamer die ik had niet groot maar groot genoeg voor een nacht. De badkamer zag er verzorgt uit. Ik vond persoonlijk het bed te laag en de kussen te hoog. Mocht je moeilijk kunnen slapen, dan is wel aan te raden om je eigen kussen mee te nemen. Overall het is een aanrader.

Reizigers die Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher) bekeken, bekeken ook

Asten, Noord-Brabant

In Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher) geweest? Deel je ervaringen!