PricelineUS$ 80
eDreamsUS$ 80
TravelocityUS$ 87
Beoordeeld op 21 juni 2021

De vriendelijke service en klantgerichtheid van het personeel. Altijd vrolijk en bereid te helpen. Ook al is het druk op het terras bijvoorbeeld. Ik had de schnitzel met diner en heb om eerlijk te zijn nooit zo goede gehad in Nederland. Mijn verloofde vond het gambapannetje heerlijk. Mijn ouders verbleven in Fletcher maar hebben hier achteraf spijt van.

Kamertip: Schoonouders sliepen op kamer 111 en hoorden minder van de kroegen, dan mijn verloofde en ik op kamer 108 aan de andere kant van de gang.
Datum van verblijf: juni 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marketing nwp, Overig van Boetiek hotel brasserie Plein Vijf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2021

Beste gast,
Wat heerlijk om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons! We zijn erg blij dat het eten u zo heeft gesmaakt en zullen uw complimenten dan ook delen met het team van de keuken! We hopen dat we u (en uw ouders) in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen én we hopen dat u een geslaagde dag heeft gehad bij Koonings ;) Heel graag tot ziens!

Beoordeeld op 15 mei 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, in antwoorden op vragen, in de ontmoetingen. Heerlijke bedden, niet te hard, niet te zacht. Heerlijke douche met harde straal, toilet apart is ook een plus. Fijne locatie in centrum van Deurne.

Datum van verblijf: mei 2021
Marketing nwp, Overig van Boetiek hotel brasserie Plein Vijf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2021

Beste Rutgerd,
Hartelijk dank voor uw review! We vinden het erg fijn dat u een top verblijf heeft gehad en dat de bedden heerlijk hebben gelegen! We gaan uw complimenten delen met het team en we hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen bij ons in gezellig Deurne!

Beoordeeld op 19 april 2021

Leuk hotel, prima eten, goede kamer en zeer plezierig, vriendelijk personeel.
De dinerdeal werkte prima, eten was erg goed en werd op tijd en warm geserveerd.
Hier komen we zeker terug als alles weer normaal is.

Datum van verblijf: april 2021
Marketing nwp, Overig van Boetiek hotel brasserie Plein Vijf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2021

Beste Rene,
Wat fijn om te horen dat u een top verblijf heeft gehad! Dank voor de complimenten over het eten, de kamer en het team! Deze gaan wij met hen delen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in gezellig Deurne!

Beoordeeld op 2 december 2020 via mobiele applicatie

Het begint een vaste gewoonte te worden om de verjaardag van mijn vrouw hier te vieren. Waar het goed is kom je terug.
We werden warm ontvangen. Kamer 207 was een mooie kamer, schoon en mooi ingericht.
Het 5 gangen surprise menu was weer minstens 10 sterren waard. Ondanks de huidige toestand, weinig gasten e.d., was alles prima geregeld.
Als ik een aandachtspuntje zou mogen noemen dan is het reageren op de data' s die bekend zijn door de boeking. Als je dan ziet dat op de dag van inchecken iemand jarig is en dan even feliciteren doet heel veel goed.
Die extra aandacht was er andere keren wel en nu niet. Zal met de covid-19 toestanden te maken hebben. Maar het hotel en restaurant zijn een boeking meer dan waard.

Datum van verblijf: december 2020
Marketing nwp, Overig van Boetiek hotel brasserie Plein Vijf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2020

Beste Rein,
Hartelijk dank voor uw review! We vinden het erg fijn dat u, ook in deze tijd, zo heeft genoten van uw verblijf bij ons! Jammer inderdaad dat uw vrouw bij aankomst geen felicitaties heeft ontvangen, dit hoort er inderdaad wel een beetje bij maar misschien is dat ook ervaring. We gaan het in ieder geval zeker doorgeven bij het front office team! Daarnaast zullen we natuurlijk ook uw complimenten delen met het hele team! We vinden het erg leuk als we u volgend jaar opnieuw mogen verwelkomen bij ons :) Heel graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Beoordeeld op 22 november 2020

We hebben 3 heerlijke dagen gehad in het hotel, heel gastvrij en warm. Prachtige en zeer schone kamers. We mochten zelf de kamer uitkiezen.
Het eten was uitstekend en ondanks de corona, waardoor er maar heel weinig gasten waren, was het in het restaurant gezellig.
Midden in het centum.

Kamertip: als je een upgrade wil, dan moet je uiteraard bijbetalen, maar het is zeker de moeite waard
Datum van verblijf: november 2020
Marketing nwp, Overig van Boetiek hotel brasserie Plein Vijf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2020

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw review! We vinden het erg fijn om te lezen dat u een fijne tussendoor vakantie heeft gehad bij ons! We zullen uw complimenten delen met het hele team en we hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen!