16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen samen een nachtje naar de midzomernacht fair en besloten om lekker een nachtje een hotel te pakken en dat werd dus Den Engel. Na een goede service bij het inchecken hebben we in de nacht ook een zeer goeie ervaring gehad met de bedden! Liggen helemaal super. De douche was iets minder want die ging van warm naar koud en vice versa.
Het ontbijt was super goed. Wij zijn gewent aan de ontbijt buffets maar hier wordt alles naar je tafel gebracht! Schaaltjes vleeswaren en een mandje met veel brood. Dit is zeker een aanrader als je een nachtje in Baarle Nassau wilt overnachten

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Cava en twee savignonblanc besteld. Tweemaal om de menu kaart gevraagd kaart bekeken 3 maal saté besteld met frites flinke stukken varkenshaas door en door uitgedroogd op de playes handje cashewnoten taugé uit zuur of iets saté saus op de bon goede wijn nog een paar glazen besteld. Weer een keer geprobeerd dus dit is echt de laatste keer
Het niet gratis ,doe hier iets mee.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
30 augustus 2016 beoordeeld

Bij aankomst wordt je correct te woord gestaan en een paar huishoudelijke zaken, zoals buitendeur uitgelegd. Even begeleid naar de kamer vind ik wel top, prima gastvrijheid.
De kamer heeft twee bedden naast elkaar, die gemakkelijk uit elkaar schuiven. Jammer want dit zou eenvoudig te verhelpen zijn. Deze bedden zijn wel heel comfortabel en de kussens zijn ok. De kamer is ruim en de ramen kunnen open. Er is ook eventueel een airco aanwezig (niet gebruikt ondanks buiten 32C). De badkamer is goed en heeft een bad/douche. S' morgens een heerlijk ontbijt met alles op tafel, voldoende vleeswaren, kaas, en een lekker vers eitje. Je kunt in de serre zitten wat heerlijk relaxed is. Jammer van het vele vrachtverkeer dwars door Baarle-Nassau echter daar kan men weinig aan doen. Klein minpuntje, de bediening tijdens de lunch mag wel iets meer gastvrijheid uitstralen. De verse jus werd gereserveerd in zijn eigen voetenbad. Het was erg moeilijk zich daarvoor te verontschuldigen en even een extra servet te halen. Dat is zonde want de producten zijn erg lekker. Overigens is het parkeren direct bij het hotel niet mogelijk wel voldoende op ca. 5-10min. afstand (gratis)

Kamertip: Rustig kamer aan de achterzijde van de bovenverdieping. Eigen toegang van buitenaf.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak met hele lekkere koffie.en appelstrudel met kaneelijs en vanilleroom , was echt om te smullen.bediening was snel...en de wc was heel schoon...dus een 5 waard en we komen hier zeker terug om een hapje te eten..

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
18 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Heel gastvrij ontvangen en we mochten zelfs onze hond meenemen. De kamers zijn eenvoudig, maar voldoen aan alle eisen. In de aangebouwde serre is het onder het genot van een Belgisch biertje heerlijk toeven. Personeel is heel attent en heeft aandacht voor de gast.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner