Hostellerie Den Engel
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 120 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 98 per nacht.

Herberg Sint Petrus(Hilvarenbeek)
Hotel Brabant(Hilvarenbeek)
ibis Tilburg(Tilburg)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 78 per nacht.

Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Cava en twee savignonblanc besteld. Tweemaal om de menu kaart gevraagd kaart bekeken 3 maal saté besteld met frites flinke stukken varkenshaas door en door uitgedroogd op de playes handje cashewnoten taugé uit zuur of iets saté saus op de bon goede wijn nog een paar glazen besteld. Weer een keer geprobeerd dus dit is echt de laatste keer
Het niet gratis ,doe hier iets mee.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
30 augustus 2016 beoordeeld

Bij aankomst wordt je correct te woord gestaan en een paar huishoudelijke zaken, zoals buitendeur uitgelegd. Even begeleid naar de kamer vind ik wel top, prima gastvrijheid.
De kamer heeft twee bedden naast elkaar, die gemakkelijk uit elkaar schuiven. Jammer want dit zou eenvoudig te verhelpen zijn. Deze bedden zijn wel heel comfortabel en de kussens zijn ok. De kamer is ruim en de ramen kunnen open. Er is ook eventueel een airco aanwezig (niet gebruikt ondanks buiten 32C). De badkamer is goed en heeft een bad/douche. S' morgens een heerlijk ontbijt met alles op tafel, voldoende vleeswaren, kaas, en een lekker vers eitje. Je kunt in de serre zitten wat heerlijk relaxed is. Jammer van het vele vrachtverkeer dwars door Baarle-Nassau echter daar kan men weinig aan doen. Klein minpuntje, de bediening tijdens de lunch mag wel iets meer gastvrijheid uitstralen. De verse jus werd gereserveerd in zijn eigen voetenbad. Het was erg moeilijk zich daarvoor te verontschuldigen en even een extra servet te halen. Dat is zonde want de producten zijn erg lekker. Overigens is het parkeren direct bij het hotel niet mogelijk wel voldoende op ca. 5-10min. afstand (gratis)

Kamertip: Rustig kamer aan de achterzijde van de bovenverdieping. Eigen toegang van buitenaf.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak met hele lekkere koffie.en appelstrudel met kaneelijs en vanilleroom , was echt om te smullen.bediening was snel...en de wc was heel schoon...dus een 5 waard en we komen hier zeker terug om een hapje te eten..

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
18 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Heel gastvrij ontvangen en we mochten zelfs onze hond meenemen. De kamers zijn eenvoudig, maar voldoen aan alle eisen. In de aangebouwde serre is het onder het genot van een Belgisch biertje heerlijk toeven. Personeel is heel attent en heeft aandacht voor de gast.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
1 oktober 2015 beoordeeld

Plekje in de matige zon,op het buitenterras ,2 meter van drukke doorgangsweg,waar gigantische trucks voorbij denderen.
Werd ruimschoots goed gemaakt door vriendelijk en attent personeel,broodjes rosbief en achterham vers en met een heerlijke salade,uiterst goed dus.
Ook zeer schone heren toilet.
Kom zeker terug , wel op een andere plek

Verbleef: oktober 2015, reisde alleen