“Ontvangst”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Welk een ontvangst ‘s avonds! Gewoon voor ‘n biertje op vrijdag. Niet te druk, niet te donker, ruimte voor de hond, rust voor ons. De gastvrouw wist -‘t was behoorlijk levendig binnen- ons een comfortabele plek toe te wijzen, met dien verstande dat ik de haard ‘brandend hield’, vanwege de drukte. Top! Snelle bediening, vriendelijk voor kinderen én toch ook aandacht. Heerlijke avond gehad.

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2019 beoordeeld

Winter, zomer, herfst of lente, altijd leuk. Goed eten, vriendelijk gastvrij personeel. Prachtig buiten, heerlijk warm binnen.
Eten geen liflafjes, maar heerlijk en eerlijk wat op tafel komt. Vooral de karbonade, een aanbeveler, maar vergeet ook niet de toetjes en de appeltaart. Geweldig allemaal.

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige relaxte plek midden in de bossen. Je waant je in Oostenrijkse sferen.
Grote diversiteit aan bieren. Ruime menukeuze. Goeie prijs. De bediening is vlot en reuze vriendelijk. Geniet van het uitzicht en de rustieke plek!

27 augustus 2019 beoordeeld

Gezellig,goede kaart,heerlijke drankjes,maar er is onvriendelijk en onpersoonlijk personeel tussen...

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is niet elke dag vriendelijk, vandaag wel. Wat een top ober hadden wij! Heerlijke huiswijn en simpele maar vers bereide gerechten. De burger was echt heerlijk, de saté en stoofvlees minder. Beide heel mals maar super droog van smaak. Dat vergeet je wel als je gewoon even om je heen kijkt, want wat een toplocatie. Verscholen tussen de bossen kun je dit pareltje vinden. Ik zou hier zeker in de winter eens een kijkje gaan nemen, lekker zitten bij het kampvuur!

Datum van bezoek: augustus 2019

In Boscafé 't Hijgend Hert' geweest? Deel je ervaringen!