“Perfect”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“Perfect”
Beoordeeld op 27 november 2017 voor een verblijf in november 2017

We zijn er helaas maar twee nachten geweest, maar we komen zeker terug.
Alles was zeer goed verzorgd en we hebben genoten van het mooie huisje, de tuin en de prachtige omgeving.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
27 nov 2017
Hallo Koert,

Bedankt voor jullie leuke reactie. Fijn dat jullie het naar jullie zin gehad hebben. Jullie mogen altijd terug komen.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren