“Nooit meer! Direct na aankomst”
Beoordeling van Restaurant De Rozenhof

Restaurant De Rozenhof
Geclassificeerd als nr. 9 van 9 Restaurants in Vijlen
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit meer! Direct na aankomst kregen we als groep van tien (social deal...ja die!) te horen dat er binnen geen plaats zou zijn na afloop van onze wandeling hoewel onze reservering 8 weken geleden gemaakt was gaf de uitbaatster, zichtbaar in een uitermate slecht humeur, de voorkeur aan haar campinggasten die Formule 1 moesten kijken. Bijzonder als er regen gemeld is. Mijn tip voor de eigenaar: neem geen social deal aan als je er eigenlijk geen zin in hebt. Het idee is dat je nieuwe klanten kennis laat maken met jouw zaak en dat die dan nog eens terugkomen. Die opzet is voor onze groep van 10 (potentiële) klanten duidelijk mislukt. De vlaai, de koffie en het eten waren prima maar een gastvrije omgeving is dan ook wel fijn. Nog een tip: als je personeel al denigrerende opmerkingen over gasten moet maken, zorg er dan voor dat die gasten dat niet kunnen horen.

Datum van bezoek: augustus 2020

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Men is geroutineerd aan de slag, maar het lijkt alsof men je kent en alle tijd neemt. Het niveau van de keuken is aangepast aan de doelgroep: camping gasten en voorbijgangers. Dus Limburgs degelijk en betaalbaar. De uitbaters zijn zeer autochtoon, hooguit een vijftal kilometer van huis. Waren het noorderlingen, dan had de marketing toegeslagen en waren de prijzen alvast verdubbeld. Wat een toplocatie zonder capsones, vind zoiets maar eens in de Randstad. Geen wonder dat het er druk is met ‘Nederlandse buitenlanders’.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Na een flinke wandeling ben ik tijdens een stortbui dit restaurant binnengelopen.
Omdat het toch ongeveer etenstijd was heb ik besloten hier te eten.
het restaurant heeft een mooi uitzicht over het dal, en de bediening is vlot en vriendelijk. ook het eten was prima in orde.ook de prijs was ok.
Over het campinggedeelte kan ik niet oordelen.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Goed eten, goede bediening, gezellig betaalbaar en zowel binnen als buiten is het goed en gezellig zitten.

Datum van bezoek: juni 2019
26 juni 2019 beoordeeld

Hier hebben we heerlijk gegeten, een snitsel , maar eigenlijk had ik de eenzame moeten nemen , deze zag er verrukkelijk uit.

Datum van bezoek: juni 2019

In Restaurant De Rozenhof geweest? Deel je ervaringen!