“Werelds”

vr 19-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 76 Restaurants in Venray
20 januari 2024 beoordeeld

De Stad, dit restaurant doet zijn naam eer aan! Noem het maar WERELD-Stad!
Hier wordt gastvrijheid nog echt begrepen; bij binnenkomst vanuit de kou was het behaaglijk warm en zo ook de ontvangst.
Het personeel, ik noem het liever gastvrouwen,is uiterst bekwaam en vriendelijk. De eigenaar en gastheer maakt de familiesfeer compleet.
En dan het eten; het menu-concept is ideaal! Met wereldse/europese en STADse invloeden, heerlijk!
Zeker voor herhaling vatbaar…

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

8 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende service en vriendelijke bediening. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën en intoleranties. Het eten was heerlijk en het interieur erg sfeervol.

Datum van bezoek: december 2022
21 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant. Zeer gezellig ingericht. Prima eten, vriendelijke bediening, betaalbaar. Complimenten.

14 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripavisor dit restaurant gevonden en na onze auto geparkeerd te hebben liepen wij, 4 vriendinnen, er eigenlijk meteen langs, maar gezien een mindere ervaring ergens anders de dag ervoor wilden wij toch ook even verder kijken op het plein.
Het was snel duidelijk: wij kiezen voor De Stad!

Bij binnenkomst werden wij joviaal ontvangen door de eigenaar die ons blijkbaar voorbij had zien lopen en meteen had gezegd: let maar op, die komen terug.
Meteen gaf hij aan dat wij hier absoluut geen spijt van zouden krijgen, dus ik kon het niet laten om te zeggen dat hij wel hoge verwachtingen creëerde.
Hij wilde meteen een deal met mij maken. Als het niet goed was mocht ik gratis eten en anders ‘moest’ ik een recensie schrijven.
Nou, belofte maakt schuld, dus bij deze!

Het drie-gangen-concept is helder, er is genoeg keuze en prijs-kwaliteit-verhouding is top!
Mijn tomatensoep, Maastrichts stoofvlees en chocoladetaartje waren heerlijk!
Bij mijn vriendin werd het nog even spannend, want haar vistrio was lauw, maar na hier iets van gezegd te hebben kreeg zij een helemaal nieuw gerecht die wel goed op temperatuur was en ook heerlijk.
Het broodplankje en de frieten waren ook super lekker.
Wij hebben alle 4 heerlijk gegeten en dit restaurant is absoluut een aanrader!

En niet te vergeten: de bediening is ook helemaal top!

12 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Joviale eigenaar, vriendelijke bediening. Goed eten. Leuk opgediend. Er stond speciaal een lamp bij de tafel, zodat er lekker veel licht was. Top!

Reizigers die De Stad bekeken, bekeken ook

In De Stad geweest? Deel je ervaringen!