Jose
Heiloo, Nederland

Fijn hotel vlakbij het marktplein

4,0 van 5 bollen20 sep 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
De witte hoeve ziet er van buiten aantrekkelijk uit, en dat werd eenmaal binnen waargemaakt. De kamers zijn weliswaar weinig smaakvol ingericht, maar het bed is comfortabel en de badkamer prima. Het is er heerlijk rustig, toch bereik je het centrale marktplein met leuke cafees en restaurants binnen 5 minuten. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid ( allerlei warme gerechten oa bosbessenpannenkoekjes en brood en beleg(zalm!) van goede kwaliteit. ( op minder drukke momenten is het misschien minder uitgebreid...)
We hebben goed gehad.
Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Booking.com
      4.3 km van De Witte Hoeve Hotel/Conferentie- & Partycentrum
      4.9 km van De Witte Hoeve Hotel/Conferentie- & Partycentrum
      Meer hotels in Venray bekijken
      Beoordeeld op 8 augustus 2020

We verbleven hier drie nachten omdat we een paar Pieterpad-etappes in de buurt wilden wandelen. De hoteleigenaar regelde voor ons vervoer naar beginpunt en ook weer van het eindpunt. We hoefden niet eens lang te wachten. Super! Het personeel was zeer vriendelijk en correct. Het ontbijt was gevarieerd, niet over de top en ook niet karig. Prima! De hotelkamer had heerlijke bedden, airco (de temperatuur liep in deze periode op tot 30 graden) en het was er heerlijk rustig 's nachts. Slechts een paar minuten lopen en we waren in het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2020
      Beoordeeld op 26 januari 2020

Goed geslapen. Kleine basic kamer. TV en koelkastje (om zelf te vullen) aanwezig. Helaas geen koffieapparaat. Ontbijt is niet echt gevarieerd.Het hotel kan vernieuwing gebruiken. Personeel is aardig en de ligging van het hotel is prima; op loopafstand van het centrum. Let op, waarschijnlijk heb ik hier overheen gekeken, je kunt in dit hotel niet dineren.
      Kortom, goed om te slapen.

Datum van verblijf: januari 2020
      • Reistype: Reisde voor zaken
      Beoordeeld op 1 januari 2020

Het was interessant om de geschiedenis van het complex te lezen. Daarna begrijp je hoe het gebouw is geworden, wat het nu is.
      We werden gastvrij onthaald door de heer des huizes op oudjaarsdag. Vanwege een feest, dat tot in de kleine uurtjes zou duren, waren wij zo ver mogelijk van de feestzaal op een ruime en zeer schone kamer ingekwartierd.
      De bedden waren uitstekend en het ontbijtbuffet eveneens van een prima gehalte.
      Al met al een locatie op nog eens naar toe te gaan.
      De prijs-kwaliteitverhouding prima

Datum van verblijf: december 2019
      Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Goed geslapen hier, basic kamer. Ontbijt is gevarieerd. De mevrouw van het ontvangst was wat kort van stof. Ook jammer dat er geen waterkoker op de kamer is. Het hotel kan wat vernieuwing gebruiken, gelukkig was het wel allemaal goed schoon.

Datum van verblijf: oktober 2019
      Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Super leuk erg gastvrij ontvangen wij kwamen te vroeg aan, maar de aanwezige gastvrouw deed de deur open gaf ons lekkere koffie en een half uurtje later kregen we de sleutel van onze kamer. Perfect ontbijt

Datum van verblijf: augustus 2019