“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
1 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan het heel kort houden: we hebben heerlijk gegeten! En erg leuk om weer eens niet-Nederlands te eten. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2022

27 maart 2022 beoordeeld

Door een kijkje te nemen op Tripadvisor kwamen we terecht bij Eda’s specialiteiten. Van begin tot einde was alles uitstekend! De gastheer kwam met veel passie de menu voorstellen en zo hebben wij genoten van heerlijke Turkse gerechten! Wij raden het aan iedereen aan!

Datum van bezoek: maart 2022
5 maart 2022 beoordeeld

Heerlijk gegeten, hartelijke gastheer. Knusse locatie met zeer gezellige sfeer. Eten met liefde & passie bereid door mw Eda zelf. Bedankt, we hebben genoten!

Datum van bezoek: maart 2022
17 september 2021 beoordeeld

Wij zijn hier laatst wezen eten. De bediening was super. Mooi restaurant met een fijne sfeer. Het eten was echt heel erg goed en lekker, mijn complimenten. Dit was het zeker waard. Wij gaan vaker terug komen!

Datum van bezoek: september 2021
6 september 2021 beoordeeld

Aan de hand van de recensies hadden we besloten om hier eens te gaan proeven. Nou geen moment spijt van gehad, heerlijk! Goede kwaliteit vlees, lekker hapjes en uiterst vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!