“Avondje heerlijk gegeten en bijgekletst.”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
21 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en lekkere menukaart. Je kunt zien dat er zorg aan is besteedt. De 4 gangen menu is goed bevallen. Een domper op het laatst toen de volledige cappucino betaald moest worden (koffie bij menu inbegrepen).

Datum van bezoek: augustus 2021

3 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons bij Restaurant Eda laten verwennen met het 4-gangen pan menu. Deze keuze bleek een schot in de roos.
Het eerste gerecht was een kopje soep (tomatensoep van geroosterde tomaten) geserveerd met een sneetje geroostetd stokbrood met kruidenboter.
Daarna volgde een plank met mezes (zal deze niet omschrijven, want er mag nog wel iets te raden overblijven) alles was meer dan lekker, het was in een woord ' voortreffelijk'.
Daarna volgde het hoofdgerecht van onze keuze, geserveerd met geurige rijst en een goed gevulde salade.
De porties waren royaal, en ook nu weer overheerlijk, alles moet wel met passie en liefde zijn bereid, dat proef je namelijk terug in ieder gerecht!
Blijft er (te) veel over van je gerecht, omdat je bent voldaan, dan biedt men aan om dat wat over is voor je in te pakken zodat je dat mee kunt nemen naar huis. Fantastisch aanbod, en zo wordt er geen kostelijk voedsel verspild.
De 4e gang van het menu is een nagerecht, hierover kunnen we helaas niet oordelen. We waren zo voldaan dat we ervoor gekozen hebben het nagerecht te laten voor wat het is, en hebben ter afsluiting van deze feestelijke maaltijd gekozen voor een kopje (turkse)koffie.
Dankjewel chef Eda, gastheer Hakan en vakkundige vriendelijke ober(student). Jullie hebben ons een fantastische avond bezorgd. Wanneer we weer in Venray zijn komen we graag weer bij jullie eten. Een vriendelijke groet vanuit Vlissingen :)

Datum van bezoek: juli 2021
7 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de lockdown is helaas alleen afhaal mogelijk. Het restaurant oogt zonder gasten al erg gezellig. Wij hebben Kofte en Türlü besteld en we zijn zeer aangenaam verrast. Het was allemaal even lekker ook de rijst en de salade.

Datum van bezoek: maart 2021
20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De menukaart bevat een beperkt aantal gerechten, maar die zijn wel erg lekker. Wij hadden kofte met tomaat basilicumsaus, die was heerlijk. Je kunt alleen alcoholvrije drankjes bestellen, goed om tevoren te weten. De eigenaar is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: september 2020
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je echt een lekkere maaltijd zoekt, dan moet je bij Eda Specialiteiten gaan eten. Ik heb nog nooit zo goed gegeten in Venray. Het kip cashewnoten (mijn favoriet) is ontzettend lekker en past perfect met het crème saus. Ik heb veel in het buitenland gezeten en overal gegeten. Eda Specialiteiten, zit bij mij in mijn top 3! Niet alleen is het eten ongelooflijk goed. Maar ze zijn zo klanten vriendelijk. Na het hoofdgerecht raad ik de Baklava, met een Turkse thee of koffie aan! Alles is vers gemaakt!

5/5 Service
5/5 Smaak/Eten
5/5 De sfeer
5/5 Prijs
5/5 Verse ingrediënten

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!