“Turks eten😊”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De menukaart bevat een beperkt aantal gerechten, maar die zijn wel erg lekker. Wij hadden kofte met tomaat basilicumsaus, die was heerlijk. Je kunt alleen alcoholvrije drankjes bestellen, goed om tevoren te weten. De eigenaar is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: september 2020

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je echt een lekkere maaltijd zoekt, dan moet je bij Eda Specialiteiten gaan eten. Ik heb nog nooit zo goed gegeten in Venray. Het kip cashewnoten (mijn favoriet) is ontzettend lekker en past perfect met het crème saus. Ik heb veel in het buitenland gezeten en overal gegeten. Eda Specialiteiten, zit bij mij in mijn top 3! Niet alleen is het eten ongelooflijk goed. Maar ze zijn zo klanten vriendelijk. Na het hoofdgerecht raad ik de Baklava, met een Turkse thee of koffie aan! Alles is vers gemaakt!

5/5 Service
5/5 Smaak/Eten
5/5 De sfeer
5/5 Prijs
5/5 Verse ingrediënten

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Diner afgehaald in deze coronatijd. Het eten was echt voortreffelijk. Smaak en hoeveelheid waren super. Ook de vegetarische schotel was smaakvol.

23 augustus 2020 beoordeeld

Boven verwachting heerlijk gegeten en genoten van het huiselijke sfeertje bij Eda. De köfte is echt een aanrader!

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben telefonisch besteld en een maaltijd voor 2 afgehaald. Perfect getimed klaar!
Heerlijk gegeten van een met zorg en aandacht bereide maaltijd. Een aanrader voor thuis.
Ook al eens in de zaak gegeten. Was ook super!

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!