“Aanrader!!”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de verschillende aanbiedingensites zoals Wowdeal, Socialdeal en dergelijke, kom je nog eens ergens. Zo ook bij Eda in Venray. Wat een plezierige verrassing. Heerlijk eten, een hele vriendelijke eigenaar, en alles perfect verzorgd. Dit smaakte zeker naar meer, en dan gewoon zonder deal.. Graag tot een volgende keer.

Datum van bezoek: juni 2020

30 april 2020 beoordeeld

Voor ons huwelijksbuffet hebben we "Eda Specialiteiten" ingeschakeld. En dat was een voortreffelijke keuze.
Het eten was heerlijk, je proeft de liefde en aandacht terug in elke hap. Alle gasten waren diep onder de indruk en er was ruimschoots voldoende iedereen. Het was de spreekwoordelijke kers op de taart van een prachtige dat: SUPER BEDANKT!!!!

Datum van bezoek: maart 2020
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Verschillende Turkse gerechten van goede kwaliteit. Porties waren ruimschoots voldoende en het personeel was ontzettend vriendelijk!

Datum van bezoek: februari 2020
1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Voor herhaling vatbaar. Erg lekker. Heerlijk Turks gegeten. Alles lekker vers zelf gemaakt door de kok

Datum van bezoek: februari 2020
24 november 2019 beoordeeld

Ik heb hier mijn 50e verjaardag gevierd met een groep van 35 personen. Alles was tot in de puntjes verzorgd, vanaf de ontvangst tot aan het eind. Het begon met een heerlijk voorgerecht ook wel mezze genaamd en daarna een buffet van heerlijke vlees- kip- en groentengerechten met daarbij overheerlijke diverse salades. Iedereen heeft geweldig genoten van het heerlijke eten en niet te vergeten de goede en zeer gezellige sfeer. Bij dezen willen wij Hakan en Eda enorm bedanken en niet te vergeten de zeer bekwame en vriendelijke bediening.
Wij kunnen dit restaurant een ieder aanraden om er eens te gaan eten, of je nou met z’n tweeën bent of met een grote groep.

Groetjes, Angelique & Reno

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!