“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Verschillende Turkse gerechten van goede kwaliteit. Porties waren ruimschoots voldoende en het personeel was ontzettend vriendelijk!

Datum van bezoek: februari 2020

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Voor herhaling vatbaar. Erg lekker. Heerlijk Turks gegeten. Alles lekker vers zelf gemaakt door de kok

Datum van bezoek: februari 2020
24 november 2019 beoordeeld

Ik heb hier mijn 50e verjaardag gevierd met een groep van 35 personen. Alles was tot in de puntjes verzorgd, vanaf de ontvangst tot aan het eind. Het begon met een heerlijk voorgerecht ook wel mezze genaamd en daarna een buffet van heerlijke vlees- kip- en groentengerechten met daarbij overheerlijke diverse salades. Iedereen heeft geweldig genoten van het heerlijke eten en niet te vergeten de goede en zeer gezellige sfeer. Bij dezen willen wij Hakan en Eda enorm bedanken en niet te vergeten de zeer bekwame en vriendelijke bediening.
Wij kunnen dit restaurant een ieder aanraden om er eens te gaan eten, of je nou met z’n tweeën bent of met een grote groep.

Groetjes, Angelique & Reno

24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Eda wat een geweldig diner buffet. We hebben ervan genoten. Je verdient een dikke 10. En netjes thuis gebracht.

2 november 2019 beoordeeld

Goede begleiding perfect om uitte eten workshop gezelligheidzekeraanrader perfecte middag gehad gerechten zijn met zorgen goed klaargemaakt en zorg verseingredienten perfect vlees

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!