“Catering”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 41 Restaurants in Venray
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Eda wat een geweldig diner buffet. We hebben ervan genoten. Je verdient een dikke 10. En netjes thuis gebracht.

Datum van bezoek: november 2019

2 november 2019 beoordeeld

Goede begleiding perfect om uitte eten workshop gezelligheidzekeraanrader perfecte middag gehad gerechten zijn met zorgen goed klaargemaakt en zorg verseingredienten perfect vlees

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

Heel gezellig restaurantje, leuk personeel en ontzettend lekker gegeten. Het 4-gangen diner van de chef was lekker en precies genoeg. Wij komen hier zeker nog eens terug

27 oktober 2019 beoordeeld

Erg lekker en goed service. De gastheer was erg behulpzaam en dacht mee over mogelijkheden. Ook veganistische mogelijkheden.

Datum van bezoek: oktober 2019
Kocaarslan, Eigenaar van Eda Specialiteiten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2019

Dank en graag tot ziens

25 oktober 2019 beoordeeld

We hebben ons laten verrassen met het 4-gangen menu. Allemaal nieuwe dingen geproefd. Het smaakte allemaal voortreffelijk. Complimenten aan de kokkin en de goede bediening. Een aanrader voor iedereen.

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.