“Lekker”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 41 Restaurants in Venray
27 oktober 2019 beoordeeld

Erg lekker en goed service. De gastheer was erg behulpzaam en dacht mee over mogelijkheden. Ook veganistische mogelijkheden.

Datum van bezoek: oktober 2019
Kocaarslan, Eigenaar van Eda Specialiteiten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2019

Dank en graag tot ziens

25 oktober 2019 beoordeeld

We hebben ons laten verrassen met het 4-gangen menu. Allemaal nieuwe dingen geproefd. Het smaakte allemaal voortreffelijk. Complimenten aan de kokkin en de goede bediening. Een aanrader voor iedereen.

25 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een echte verrassing. Vriendelijk ontvangen en het eten was heerlijk. Ook het restaurant was sfeervol ingericht. Een echte aanrader en wij komen zeker terug.

22 september 2019 beoordeeld

Dit bezoek was echt voor herhaling vatbaar. Enorm vriendelijk geholpen en ik heb in tijden niet zo lekker gegeten. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
Kocaarslan, Eigenaar van Eda Specialiteiten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019

Beste Annita,

Het is een eer om voor jullie te koken.
Jullie zijn altijd welkom.

Eda

31 augustus 2019 beoordeeld

Al meerdere malen hier gegeten, maar het blijft steeds weer lekker! Een aanrader voor iedereen. Je hebt keuze uit meerdere specialiteiten. Service met een lach en een leuk gesprek.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.