“Zelden zo lekker gegeten”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
22 september 2019 beoordeeld

Dit bezoek was echt voor herhaling vatbaar. Enorm vriendelijk geholpen en ik heb in tijden niet zo lekker gegeten. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
Kocaarslan, Eigenaar van Eda Specialiteiten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019

Beste Annita,

Het is een eer om voor jullie te koken.
Jullie zijn altijd welkom.

Eda

31 augustus 2019 beoordeeld

Al meerdere malen hier gegeten, maar het blijft steeds weer lekker! Een aanrader voor iedereen. Je hebt keuze uit meerdere specialiteiten. Service met een lach en een leuk gesprek.

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn man en zoon vanavond heerlijk gegeten bij Eda! We werden vriendelijk geholpen door de eigenaar en de jongen van de bediening. We kozen voor mezes (tapas) vooraf. Dit was verrukkelijk! Daarna had ik köfte, het was enorm smaakvol en super mals. Nog niet eerder heb ik dit zo lekker gegeten. Mijn man had zalmfilet en ook dit was heerlijk! De baklava als toetje maakte het zeker af, ook heel lekker! Kortom, we hebben genoten van heerlijk eten in een gezellig en gastvrij restaurant.

14 augustus 2019 beoordeeld

een geweldig restaurant met heerlijke gerechten hier proef je echt unieke smaken. Het is niet de standaard Turkse keuken maar echt iets bijzonders.

Datum van bezoek: juni 2019
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker geëten. Mooie, heel smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening. Dit is echt een omweg waard.

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!