“Heerlijk Turks eten in een gastvrij restaurant”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn man en zoon vanavond heerlijk gegeten bij Eda! We werden vriendelijk geholpen door de eigenaar en de jongen van de bediening. We kozen voor mezes (tapas) vooraf. Dit was verrukkelijk! Daarna had ik köfte, het was enorm smaakvol en super mals. Nog niet eerder heb ik dit zo lekker gegeten. Mijn man had zalmfilet en ook dit was heerlijk! De baklava als toetje maakte het zeker af, ook heel lekker! Kortom, we hebben genoten van heerlijk eten in een gezellig en gastvrij restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2019

14 augustus 2019 beoordeeld

een geweldig restaurant met heerlijke gerechten hier proef je echt unieke smaken. Het is niet de standaard Turkse keuken maar echt iets bijzonders.

Datum van bezoek: juni 2019
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker geëten. Mooie, heel smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening. Dit is echt een omweg waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, alles klopt goede kok, goede gastheer, goede bediening mooi restaurantje, goede sfeer dikke 10

Datum van bezoek: juli 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door TripAdvisor ons laten aanbevelen. De gerechten waren heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Een absolute aanrader

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!