“Uniek restaurant in hartje Venray”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
14 augustus 2019 beoordeeld

een geweldig restaurant met heerlijke gerechten hier proef je echt unieke smaken. Het is niet de standaard Turkse keuken maar echt iets bijzonders.

Datum van bezoek: juni 2019

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker geëten. Mooie, heel smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening. Dit is echt een omweg waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, alles klopt goede kok, goede gastheer, goede bediening mooi restaurantje, goede sfeer dikke 10

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door TripAdvisor ons laten aanbevelen. De gerechten waren heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Een absolute aanrader

20 juli 2019 beoordeeld

Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Eda. We hebben het 4 gangen menu gehad. De tapas met brood waren erg lekker en goed van smaak. De kip in cashewnoten creme is erg aan te raden. De kip is super mals. De bediening was vriendelijk en vlot.

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!