“Heerlijk!”

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijk gegeten!
Je proeft dat het met zorg bereid is, tot in de puntjes verzorgd. Heerlijk gebruik van kruiden, specerijen, zeer smaakvol.
Wij voelden ons heel welkom, dankzij de grote gastvrijheid. Echt een plek om naar terug te komen.

23 juni 2019 beoordeeld

Met onze kinderen en hun partners gegeten door tip van social deal. De avond bestond uit voortdurende verrassingen. Eerst dat alle drankjes alcohol vrij waren wat we niet hadden verwacht. Daarna de super lekkere gerechten die de kok voor ons had bereidt. Super genoten met 6 personen!

21 juni 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten via social-deal. Zeer vriendelijke bediening.
Vooral de tapas is een echte aanrader.

16 juni 2019 beoordeeld

Vandaag voor de tweede keer wezen eten. Dit keer met het gezin en ook dit keer hebben we weer heerlijk genoten van de heerlijke verscheidenheid aan gerechten. Als je niet goed weet wat je zou moeten eten van de Turkse keuken, kies dan voor het vier gangen menu waarbij je heel veel verschillende gerechtjes kunt proeven. Een echte aanrader. Vriendelijk personeel die je ook voldoende oprechte aandacht geven.

16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu van de chef gegeten. Dat was echt een hele aangename verrassing! Heerlijk soepje, daarna een schaal vol lekkere hapjes/smeersels en als hoofdgerecht twee kipgerechten met rijst en salade. Kip was heel mals, heerlijk! Als toetje baklava en een brownie om te delen.

Zeker een aanrader!

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!