“Verrukkelijk!”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 41 Restaurants in Venray
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt overheerlijk eten dat met liefde bereid is! Werkelijk waar een sensatie voor je smaakpapillen. Wij komen hier zeker terug! Fijne sfeer in het restaurant, leuke manager en een zeer vriendelijke jongen in de bediening, onze complimenten!

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was overheerlijk. Sfeer was erg goed en bediening zeer vriendelijk. Zeker de moeite waard om te bezoeken!

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond een heerlijke 4 gangen diner gehad in dit knusse gezellige tentje! Niet direct iets wat je van een ‘Turks’ restaurantje verwacht.
Om je vingers bij af te likken.
Soepje van het huis, tappasplank van de chef, een hoofdgerecht naar keuzen en heerlijke brownie met ijs als toetje!
Service heel vriendelijk en proffessioneel!!
Hier komen wij zeker terug!

12 mei 2019 beoordeeld

We hebben hier vanavond heerlijk genoten van een 4 gangen diner van de chef. Heerlijk om eens de Turkse keuken te proeven. We gaan er zeker nogmaals naar toe.Bediening is erg vriendelijk, geeft op een prettige manier informatie over de gerechten. Gerechten zijn lekker van verse producten. Echt een verrassing!

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin komen we hier regelmatig. De gerechten zijn altijd heerlijk, de kip is buitenaards lekker en iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Gewoon een prima zaak!!

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.