“Een betrokken bediening van liefdevolle gerechten.”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
12 mei 2019 beoordeeld

We hebben hier vanavond heerlijk genoten van een 4 gangen diner van de chef. Heerlijk om eens de Turkse keuken te proeven. We gaan er zeker nogmaals naar toe.Bediening is erg vriendelijk, geeft op een prettige manier informatie over de gerechten. Gerechten zijn lekker van verse producten. Echt een verrassing!

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin komen we hier regelmatig. De gerechten zijn altijd heerlijk, de kip is buitenaards lekker en iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Gewoon een prima zaak!!

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker genoten van de chefs special. Dit zorgt er voor dat ik terug kom om de köfte te proberen! En nu heb ik meer dan 100 tekens.

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten! Erg lekker, leuke keuken en heerlijk smakencombinaties. Zeer vriendelijk personeel. Vanuit passie ontstaan.

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verassend lekker Turks restaurant

Super lekker gegeten met smaakvolle verse gerechten

Super lieve bediening.

Een aanrader

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!