“Heerlijk”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en erg lieve mensen. Een echte aanrader. Leuk en knus restaurant. Erg gezellig.

27 april 2019 beoordeeld

Heel lekker eten, geen kebab restaurant. Vriendelijke bediening en eigenaar. Wij hebben met 4 personen genoten van het overheerlijke eten. Schoon, netjes en aandacht voor de klant zonder dat het opdringerig overkomt. Zeker voor herhaling vatbaar!

27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

we hebben hier de gehele avond heerlijk genoten van een 4 gangen diner met vrienden. Heerlijk om eens de Turkse keuken te proeven. we gaan er zeker nogmaals naar toe. personeel is erg vriendelijk.

26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste keer bij Eda, ondanks dat we in Venray wonen. Wij hadden het 4-gangen menu voor 28,95 euro. Daarvoor hebben we ons buikje vol Gegeten. Heerlijke, voor ons onbekende, gerechten. Van alles een beetje proeven; daar houden wij wel van. We gaan hier zeker nog vaker komen.

24 april 2019 beoordeeld

Ons diner begon met een fantastische yoghurtsoep. Wat volgde was allemaal even heerlijk tot het dessert (baclava) en kopje koffie toe.
Gastvrij ontvangen, vriendelijke gastheer, intieme sfeer.

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!