“Super lekker eten en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Venray
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

we hebben hier de gehele avond heerlijk genoten van een 4 gangen diner met vrienden. Heerlijk om eens de Turkse keuken te proeven. we gaan er zeker nogmaals naar toe. personeel is erg vriendelijk.

26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste keer bij Eda, ondanks dat we in Venray wonen. Wij hadden het 4-gangen menu voor 28,95 euro. Daarvoor hebben we ons buikje vol Gegeten. Heerlijke, voor ons onbekende, gerechten. Van alles een beetje proeven; daar houden wij wel van. We gaan hier zeker nog vaker komen.

24 april 2019 beoordeeld

Ons diner begon met een fantastische yoghurtsoep. Wat volgde was allemaal even heerlijk tot het dessert (baclava) en kopje koffie toe.
Gastvrij ontvangen, vriendelijke gastheer, intieme sfeer.

23 april 2019 beoordeeld

Het was een heerlijk avondje uit bij restaurant Eda. Zeer gastvrij. Wij hadden een viergangen menu . Alle gangen waren met zorg en veel smaak klaar gemaakt.
De yoghurt soep was uitmuntend. Hier gaan we zeker nog eens naar toe, als we in de buurt zijn.

20 april 2019 beoordeeld

Je kunt hier fantastisch turks eten. Heerlijk van smaak. In een sfeervol restaurant met uitermate vriendelijke bediening en service. Wij hebben genoten. Echt een aanrader!!

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!