“Heerlijk gegeten, aanrader!”
Beoordeling van Eda Specialiteiten

Eda Specialiteiten
Geclassificeerd als nr. 1 van 41 Restaurants in Venray
12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten (4 gangen menu van de chef) , vriendelijke gastheer, ook heel lief voor ons dochtertje. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: december 2018

4 december 2018 beoordeeld

Een gezellig restaurant met vriendelijke gastvrije bediening. Heerlijk genoten van een 4 gangen diner. Lekkere linzensoep, daarna een tapasplankje met 6 heerlijke meze's, als hoofdgerecht overheerlijke köfte in tomatensaus en als nagerecht handgemaakte baklava. Alles wordt vers door Eda gemaakt. En met het alcoholvrije bier en wijn geniet je toch van een heerlijk etentje. Zeker een aanrader voor iedereen om eens te gaan proeven.

Datum van bezoek: december 2018
1 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch en heerlijk gegeten! We hebben al heel veel goede verhalen gehoord en ik kan je garanderen dat ze kloppen! Als eerste kregen we een heerlijke Linzensoep met een toastje! Je proeft meteen de typische Turkse kruidige smaak! Vervolgens kregen we 6 meze's geserveerd met Turks brood! En als hoofdgerecht had ik zalmfilet in zelfgemaakte sinaasappelboter! Na de eerste hap waren mijn vriendin en ik meteen verkocht! Dit is hoe een zalm hoort te smaken! Mijn vriendin genoot van heerlijke malse kip in cashewnotencreme! Je proeft de passie en de liefde echt in de gerechten terug! Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met onze dochter bij Eda gegeten! Heerlijk gegeten. Mijn man en ik hadden kip met cashewnoten en mijn dochter had zalm. Voor herhaling vatbaar!!!

Datum van bezoek: augustus 2018
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk 4 gangen menu gegeten bij Eda specialiteiten.
Gast vrij ontvangen door de eigenaar en zijn personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Eda Specialiteiten bekeken, bekeken ook

In Eda Specialiteiten geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.