“Goed eten iets mindere bediening...”
Beoordeling van Restaurant Shusui

Restaurant Shusui
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Restaurant Shusui is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 25 van 36 Restaurants in Venray
Keukens: Japans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is gewoon goed! Warm, vol van smaak en meer dan voldoende keuze.
De bediening was bij ons iets minder. We moesten erg lang wachten na aankomst tot er iemand bij ons kwam om de bestelling op te nemen. Ook daarna meerdere keren zelf iemand moeten roepen om een nieuwe bestelling door te geven.
Dit is dan ook meteen de reden voor 1 bolletje minder....

Bedank L. E

3 maart 2018 beoordeeld

wij zijn er voor het eerst geweest in feb op een dinsdag. . het is ons goed bevallen. voor de volgende keer weten nu wel dat ze vragen of we een tafel water willen dat dat een liter fles bronwater is van een merk. die 6.50 kost. wij dachten dat we een kan water er bij kregen. als we dat van te voren wisten dan hadden we geen ander drinken er bij besteld nu was het wat veel. maar het eten was lekker en er is genoeg keus in koude en warme gerechten. er loopt vriendelijk personeel rond en het was er netjes.

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst hier gegeten. Zoals alle restaurants betreft het ook weer gewoon eten zoals je mag verwachten voor dat concept met vriendelijke bediening. Restaurant op zich ziet er netjes uit. Waar ik vroeger heel goed gaf, geef ik tegenwoordig gemiddeld omdat het toch allemaal is zoals je mag verwachten van restaurants in dit concept. Bieden ze war extras ten opzichte van alle ansere restaurants met dit concept: nee.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zeker een jaar weer eens een poging gewaagd en aangenaam verrast. Goed verlicht om de turflijst in te kunnen vullen, de gerechtjes kwamen voor iedereen tegelijk op tafel, het was lekker en warm! Top! Wij komen weer

18 augustus 2017 beoordeeld

Ik heb hier echt al heel vaak gegeten en iedere keer weer stop ik mezelf veelte vol met deze heerlijke sushi! Ik ben hier zowel met vrienden als familie geweest en iedereen heeft hier altijd prima gegeten. Zelfs mensen die niet van sushi houden, weten zich hier prima te vermaken met de tapas hapjes, die ik vaak bij andere sushi restaurants wat tegen vind vallen... De bediening is inderdaad niet Japans, maar who cares? Ze zijn netjes en doen gewoon hun werk. De sushi vind ik echt van goede kwaliteit hier. Ik ben zelf al bij meerdere sushi restaurants geweest, maar kom graag bij Shusui terug. Ze hebben vaker een aantrekkelijke aanbieding op Social Deal staan, waardoor je voor €16,50 onbeperkt sushi kan eten. Echte aanrader dus!!

Reizigers die Restaurant Shusui bekeken, bekeken ook

In Restaurant Shusui geweest? Deel je ervaringen!