I L
Heerlen, Nederland

Goed hotel met enkele verbeterpunten

Beoordeling van Hotel Asteria Venray
4,0 van 5 bollen27 jul 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Inchecken ging vlot en zakelijk en de kamer die we als eerste kregen had een technisch probleem. De schakelaar voor de spotjes werkte niet goed en hierdoor kregen we een andere (upgrade) kamer met infraroodcabine, een leuk gebaar. Wel was deze kamer gelegen aan de lawaaierige kant aan de snelweg en was deze kamer iets kleiner.
Kamer was van alle gemakken voorzien en de bedden lagen prima. Ontbijt was de eerste dag ook prima, jammer dat tijdens de tweede dag niet alles meer beschikbaar was en ook niet meer werd aangevuld.
De tweede dag is onze kamer ook niet gereinigd zo was de prullenbak nog vol en de bedden niet opgemaakt maar hadden we wel schone handdoeken gekregen. Ook viel de tweede dag op dat op de gangen op diverse plekken lege flessen stonden, die vervolgens de rest van de dag bleven staan. De uitcheck was wederom kort en zakelijk.
Kortom een geschikt hotel met enkele verbeterpunten.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 1 sep 2023
Beste Lipi82,

Bedankt voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Wat fijn om te lezen dat u de upgrade naar een kamer incl. sauna heeft gewaardeerd. Onze excuses voor de prullenbak en de lege flessen, dit gaan we zeker bespreken met de housekeeping.

Hotel Enterance
        • Booking.com
        7.0 km van Hotel Asteria Venray
        Meer hotels in Venray bekijken
        Beoordeeld op 16 januari 2023

Kerst diner dansant, weinig gasten helaas. Wellicht vanwege de hoge prijs van 160 euro p.p. incl overnachting en ontbijt maar exclusief de drankjes bij het eten. Ze proberen altijd om de gasten meerdere nachten te laten boeken rond de feestdagen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas. Na afloop geen gelegenheid meer om nog ergens een drankje te bestellen

Datum van verblijf: december 2022
        Guest Relations, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2023

Beste BenBI,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw recente verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Wat vervelend om te lezen dat u niet geheel te spreken bent over ons Kerstdiner Dansant, terwijl wij juist al onze gasten een mooie Kerst hopen te geven. Uw opmerkingen hebben we gedeeld met het management team, zodat zij dit mee kunnen nemen voor toekomstige verbeteringen.

Beoordeeld op 27 november 2022 via mobiele applicatie

Eerlijk is eerlijk de brunch op zondag was oké maar echt niet super.

Echt borden die nog vies waren en waar je het vuil nog op voelt zitten is voor mij de afknapper van de eeuw.

De smaak van de gerechten zijn niet super goed. Salades prima de kroket was niet om over naar huis te schrijven. De desserts tja…. helaas niet top!

Gastvrijheid en service was goed en attent.

Kortom het is niet mijn favoriete keuze en zal ook niet in mijn top 100 terecht komen.

@management ga beter om met hygiëne en proef zelf eens wat gerechten. De kwaliteit kan echt beter!

Datum van verblijf: november 2022
        Guest Relations, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2022

Beste Culinaristje,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We vinden het erg vervelend dat de brunch niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw opmerkingen ga ik delen met ons management team, zodat zij waar nodig verbeteringen kunnen aanbrengen.

Beoordeeld op 12 november 2022

Prima hotel. Goede kamers met thee en koffiefaciliteiten. Fijne grote televisie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt in plezierige ruimte. Goede fiets en wandel mogelijkheden vanuit het hotel.

Datum van verblijf: november 2022

Beste 706marieantoinettel

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor deze mooie score op TripAdvisor. Wat fijn om te zien dat uw verblijf zo goed bevallen is en uw opmerkingen over het personeel, het ontbijt en onze kamers waarderen wij zeer. We hopen dat u leuke herinneringen heeft overgehouden aan uw bezoek en dat we u in de toekomst nog een keer mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 oktober 2022

Wij verbleven twee nachten, eerste nacht verstoord door muggen, tweede door bezoekers van de feestlocatie die ook in het hotel gevestigd is. Schreeuwen op de gang, tussen drie en vijf.
        Badkamer en kamer prima, met koffiesetje op de kamer. We hadden arrangement met diner, we zaten vlak op de andere gasten. Zowel diner als ontbijt niet echt bijzonder: ontbijt ruim voldoende en als je van ei en spek houdt prima, maar geen locale of biologische producten.

Kamertip: Handig naast de weg gelegen, maar de reiziger die een plek met hart zoekt moet misschien nog even verder kijken.
        Datum van verblijf: oktober 2022

Beste Lucia2014567,

Bedankt voor uw feedback op TripAdvisor en voor uw verblijf in ons hotel. We waarderen het zeer dat u uw ervaringen met ons deelt. Dit geeft ons de mogelijkheid om verbeteringen aan te brengen en ons product en onze diensten te optimaliseren. Jammer dat u niet helemaal te spreken bent over uw overnachtingen en onze excuses voor het geluidsoverlast dat u heeft ervaren.

Beoordeeld op 12 oktober 2022

Gerenoveerd hotel met op zich mooie ruime kamer en nette badkamer. Alleen een beetje jammer dat ze bij de renovatie de vergeelde en beschadigde badkamerdeur zijn vergeten. WiFi is matig, TV (ze kijken denk ik via internet) valt af en toe weg.

Wij konden alleen twee 1-persoonsbedden boeken en als je die dan tegen elkaar aanschuift dan blijven het twee bedden die steeds aan de wandel gaan.
        De matrassen zien er redelijk nieuw uit, maar zijn erg slap. Wij kwamen 's-ochtends met rugpijn het bed uit. De snelweg hoor je bijna niet, maar als je het raam opendoet dan uiteraard wel. Als je een lichte slaper bent, vraag dan om een kamer aan de achterkant.
        De schoonmaak is prima, alleen jammer van de schimmelplekken in de douche.

Het ontbijt was voldoende, maar niet verrassend. Als je wat later ontbijt zijn er genoeg tafels, maar die moet je dan wel zelf dekken. Het personeel ruimt wel af, maar dekt niet opnieuw in. Op onze tweede dag was om 9.15 het roerei op. Dat werd ook niet meer aangevuld, hoewel we tot 10 uur konden ontbijten.
        Het diner is prima. Personeel is ook erg aardig.

Parkeren is gratis en er is een fietsenstalling met oplaadmogelijkheid.

Al met al heeft het wat weg van een iets kleinere moderne vd Valk, alleen halen ze dat niveau niet.

Kamertip: vraag om een kamer aan de achterzijde
        Datum van verblijf: oktober 2022

Beste Mirrortime,

Allereest willen wij u bedanken voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet zo goed bevallen is. Uw opmerking over de schimmel in de douche, het roerei en het opdekken van het ontbijt gaan we oppakken met onze collega's, onze excuses voor het ongemak. Fijn om te lezen dat het diner en ons personeel uw wel goed bevallen is. Hopelijk geeft u ons nog een tweede kans en mogen we u in de toekomst nog een keer opnieuw ontvangen. Dit geeft ons de mogelijkheid om u te laten zien dat u ook met een tevreden gevoel ons hotel kan verlaten.