Culinaristje
Eelderwolde, Nederland

Brunch tja….

Beoordeling van Hotel Asteria Venray
3,0 van 5 bollen27 nov 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Eerlijk is eerlijk de brunch op zondag was oké maar echt niet super.

Echt borden die nog vies waren en waar je het vuil nog op voelt zitten is voor mij de afknapper van de eeuw.

De smaak van de gerechten zijn niet super goed. Salades prima de kroket was niet om over naar huis te schrijven. De desserts tja…. helaas niet top!

Gastvrijheid en service was goed en attent.

Kortom het is niet mijn favoriete keuze en zal ook niet in mijn top 100 terecht komen.

@management ga beter om met hygiëne en proef zelf eens wat gerechten. De kwaliteit kan echt beter!
Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 22 dec 2022
Beste Culinaristje,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We vinden het erg vervelend dat de brunch niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw opmerkingen ga ik delen met ons management team, zodat zij waar nodig verbeteringen kunnen aanbrengen.

• Vio.com
    9.7 km van Hotel Asteria Venray
    10.0 km van Hotel Asteria Venray
    Meer hotels in Venray bekijken
    Beoordeeld op 12 november 2022

Prima hotel. Goede kamers met thee en koffiefaciliteiten. Fijne grote televisie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt in plezierige ruimte. Goede fiets en wandel mogelijkheden vanuit het hotel.

Datum van verblijf: november 2022
    Guest Relations, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2022

Beste 706marieantoinettel

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor deze mooie score op TripAdvisor. Wat fijn om te zien dat uw verblijf zo goed bevallen is en uw opmerkingen over het personeel, het ontbijt en onze kamers waarderen wij zeer. We hopen dat u leuke herinneringen heeft overgehouden aan uw bezoek en dat we u in de toekomst nog een keer mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 oktober 2022

Wij verbleven twee nachten, eerste nacht verstoord door muggen, tweede door bezoekers van de feestlocatie die ook in het hotel gevestigd is. Schreeuwen op de gang, tussen drie en vijf.
    Badkamer en kamer prima, met koffiesetje op de kamer. We hadden arrangement met diner, we zaten vlak op de andere gasten. Zowel diner als ontbijt niet echt bijzonder: ontbijt ruim voldoende en als je van ei en spek houdt prima, maar geen locale of biologische producten.

Kamertip: Handig naast de weg gelegen, maar de reiziger die een plek met hart zoekt moet misschien nog even verder kijken.
    Datum van verblijf: oktober 2022

Beste Lucia2014567,

Bedankt voor uw feedback op TripAdvisor en voor uw verblijf in ons hotel. We waarderen het zeer dat u uw ervaringen met ons deelt. Dit geeft ons de mogelijkheid om verbeteringen aan te brengen en ons product en onze diensten te optimaliseren. Jammer dat u niet helemaal te spreken bent over uw overnachtingen en onze excuses voor het geluidsoverlast dat u heeft ervaren.

Beoordeeld op 12 oktober 2022

Gerenoveerd hotel met op zich mooie ruime kamer en nette badkamer. Alleen een beetje jammer dat ze bij de renovatie de vergeelde en beschadigde badkamerdeur zijn vergeten. WiFi is matig, TV (ze kijken denk ik via internet) valt af en toe weg.

Wij konden alleen twee 1-persoonsbedden boeken en als je die dan tegen elkaar aanschuift dan blijven het twee bedden die steeds aan de wandel gaan.
    De matrassen zien er redelijk nieuw uit, maar zijn erg slap. Wij kwamen 's-ochtends met rugpijn het bed uit. De snelweg hoor je bijna niet, maar als je het raam opendoet dan uiteraard wel. Als je een lichte slaper bent, vraag dan om een kamer aan de achterkant.
    De schoonmaak is prima, alleen jammer van de schimmelplekken in de douche.

Het ontbijt was voldoende, maar niet verrassend. Als je wat later ontbijt zijn er genoeg tafels, maar die moet je dan wel zelf dekken. Het personeel ruimt wel af, maar dekt niet opnieuw in. Op onze tweede dag was om 9.15 het roerei op. Dat werd ook niet meer aangevuld, hoewel we tot 10 uur konden ontbijten.
    Het diner is prima. Personeel is ook erg aardig.

Parkeren is gratis en er is een fietsenstalling met oplaadmogelijkheid.

Al met al heeft het wat weg van een iets kleinere moderne vd Valk, alleen halen ze dat niveau niet.

Kamertip: vraag om een kamer aan de achterzijde
    Datum van verblijf: oktober 2022

Beste Mirrortime,

Allereest willen wij u bedanken voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet zo goed bevallen is. Uw opmerking over de schimmel in de douche, het roerei en het opdekken van het ontbijt gaan we oppakken met onze collega's, onze excuses voor het ongemak. Fijn om te lezen dat het diner en ons personeel uw wel goed bevallen is. Hopelijk geeft u ons nog een tweede kans en mogen we u in de toekomst nog een keer opnieuw ontvangen. Dit geeft ons de mogelijkheid om u te laten zien dat u ook met een tevreden gevoel ons hotel kan verlaten.

Beoordeeld op 27 september 2022 via mobiele applicatie

Hele nette en zeer ruime kamer. Badkamer was heel netjes en groot.
    Restaurant is heel groot maar toch heel erg gezellig. Goede akoestiek, ruime plaatsen. Je kan er heel erg lekker avondeten voor een correcte prijs. Het ontbijt was heel erg uitgebreid en veel aanbod.

Datum van verblijf: september 2022

Beste Klavertjevier005,

Wat een leuke review en een geweldige score! Hartelijk dank hiervoor! We vinden het erg fijn dat uw verblijf zo goed is bevallen en stellen het zeer op prijs dat u ons zou aanraden. Hopelijk mogen we u in de toekomst vaker verwelkomen.

Beoordeeld op 14 september 2022

Nacht doorgebracht in Asteria, goed bevallen. Mooie ruime kamer, heerlijke inloop douche. Super ontbijt. Één minpunt en daar aan vast een vraag voor de technische dienst. Is het mogelijk om het sluiten van de kamer deuren wat stiller te maken? Reuze irritant dat dat zoveel kabaal maakt. Komen wij er terug? Zeker wel.

Datum van verblijf: september 2022

Beste gemelos22,

Hartelijk dank voor deze mooie score en fijn om te lezen dat uw nacht bij ons goed is bevallen. We hebben uw opmerking over de kamerdeur doorgegeven aan onze technische dienst, hopelijk kunnen zij dit probleem verhelpen. We vinden het fijn om te weten dat u verder te spreken bent over de kamer, de douche en het ontbijt. Bedankt dat u dit met ons deelt.