Klavertje vier
Brugge, België

Een aanrader om te dineren, overnachten en ontbijten

Beoordeling van Hotel Asteria Venray
5,0 van 5 bollen27 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hele nette en zeer ruime kamer. Badkamer was heel netjes en groot.
Restaurant is heel groot maar toch heel erg gezellig. Goede akoestiek, ruime plaatsen. Je kan er heel erg lekker avondeten voor een correcte prijs. Het ontbijt was heel erg uitgebreid en veel aanbod.
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 22 dec 2022
Beste Klavertjevier005,

Wat een leuke review en een geweldige score! Hartelijk dank hiervoor! We vinden het erg fijn dat uw verblijf zo goed is bevallen en stellen het zeer op prijs dat u ons zou aanraden. Hopelijk mogen we u in de toekomst vaker verwelkomen.

Met gastvrije groet,
    • ZenHotels.com
    5.5 km van Hotel Asteria Venray
    Meer hotels in Venray bekijken
    Beoordeeld op 14 september 2022

Nacht doorgebracht in Asteria, goed bevallen. Mooie ruime kamer, heerlijke inloop douche. Super ontbijt. Één minpunt en daar aan vast een vraag voor de technische dienst. Is het mogelijk om het sluiten van de kamer deuren wat stiller te maken? Reuze irritant dat dat zoveel kabaal maakt. Komen wij er terug? Zeker wel.

Datum van verblijf: september 2022
    Guest Relations, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2022

Beste gemelos22,

Hartelijk dank voor deze mooie score en fijn om te lezen dat uw nacht bij ons goed is bevallen. We hebben uw opmerking over de kamerdeur doorgegeven aan onze technische dienst, hopelijk kunnen zij dit probleem verhelpen. We vinden het fijn om te weten dat u verder te spreken bent over de kamer, de douche en het ontbijt. Bedankt dat u dit met ons deelt.

Met gastvrije groet,
    Team Asteria

Beoordeeld op 2 september 2022

Wij zijn hier in september 2020 buiten getrouwd. Het was naast de geboorte van mijn kinderen de mooiste dag in mijn leven! Op de website staat onder het kopje bruiloft onze foto hoe mooie je buiten kunt trouwen. De kamers zijn netjes, eten is goed, vriendelijk personeel. Wij komen hier nog steeds erg graag en hebben inmiddels onze eigen kamer als we komen logeren (mits deze vrij is)

Datum van verblijf: juli 2022

Hartelijk dank voor deze mooie score op TripAdvisor. We vinden het fantastisch om te weten dat uw zo tevreden terug kijkt op uw trouwdag bij ons en dat zijn blij dat u dit met ons deelt. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog een keer ontvangen, zodat u opnieuw een mooie dag bij ons kan beleven.

Beoordeeld op 9 augustus 2022

Erg gehorig hotel, interieur verouderd. Service was slecht. Opvallend was de afwezigheid van airco in het restaurant, terwijl de zalen waarin cursussen worden gegeven wel airco hebben. Ontbijt was erg magertjes, weinig keuze. Het personeel levert slechte service. WiFi was dusdanig slecht dat die onbruikbaar was op de kamer. Slechts in het restaurant deed de WiFi het redelijk.

Kamertip: Vooraf goed doorgeven wat je wilt, want service ter plaatse is dusdanig slecht dat ze daar niets voor je doen.
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 22 juli 2022

Zeer vriendelijk personeel. wij verbleven hier tijdens onze fietsvakantie.
    Mooi restaurant, lekker gegeten.

De airco kon beter maar het is zelden zo heet in Nederland dan dat het afgelopen dagen was.

Kortom, zeker de moeite waard

Beoordeeld op 6 juli 2022

Prima hotel.
    De ligging van het hotel is schitterend.
    Ook het zwembad is verfrissend.
    Goede service.
    Ik vind het een twijfelgeval die vier sterren.
    Ik heb al betere hotels gezien met slechts 3 sterren.
    Als ik dan toch een beetje kritiek mag geven zou ik zeggen.
    het ontbijt was matig.