Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 111
Hotels.comUS$ 111
PricelineUS$ 111
eDreamsUS$ 111
TravelocityUS$ 111
FindHotelUS$ 110
Beoordeeld op 23 augustus 2021

Nette kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel, ruime parkeergelegenheid. Mooi startpunt om vanuit dit hotel met de fiets de wijdere omgeving te ontdekken ; enige nadeel dat wij hebben kunnen ontdekken een slechte tot geen wifi in de hotelkamer.

Datum van verblijf: augustus 2021
KZ Marketing, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2021

Beste 590pietj,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw recente verblijf en voor het delen van uw ervaringen. We vinden het erg prettig dat u zo te spreken bent over de kamer, het ontbijt en het personeel. We hopen ook dat u genoten heeft van de fietstochten door het prachtige Noord-Limburg.

Beoordeeld op 23 augustus 2021

Het hotel is prima met goede en schone kamers, vriendelijke receptie en uitgebreid ontbijt. Bij het uitchecken bleek dat er drankjes op onze rekening stonden die wij nooit gehad hebben. Dat werd keurig opgelost.
Het restaurant is minder. De bediening op zich gaat wel maar de leidinggevende is gewoon niet klantvriendelijk en met een opmerking over de betaling van 1 euro voor een glaasje kraanwater bij je bestelde wijn doen ze gewoon niets. Argument was dat de horeca het moeilijk had gehad en dat ze te veel glaasjes water moesten weggeven. Wat een flauwekul als je ook gewoon wijn erbij besteld. Het hotel zullen we zeker nog eens bezoeken maar die mevrouw heeft het voor 1 euro voor elkaar gekregen dat we elders gaan eten.

Beste Willem N,

Wat een mooie score en leuke opmerkingen over de kamers, het personeel en het ontbijt. Bedankt hiervoor en voor jullie recente verblijf. Het klopt inderdaad dat wij een kleine bijdrage vragen voor kraanwater, aangezien dit erg vaak gevraagd wordt. Jammer dat dit voor jou de reden is om voortaan elders te gaan eten.

Beoordeeld op 17 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heerlijke bedden. Prima ontbijt. Alleen het restaurant kan ik voor het diner niet echt aanbevelen. Ik vond de bediening niet professioneel. Het eten op zich was redelijk.
Het hotel profileert zich als fietshotel en dat is duidelijk te merken. Veel fietsers en een fietsenstalling die ‘s nachts op slot is. Wel zou ik het fijn vinden als iets duidelijker werd aangegeven waar je kan fietsen. De auto’s scheurden over de weg naast de parkeerplaats en het leek ons niet een weg waar je mocht fietsen. Maar dat mocht dus wel. Een paar dagen later zag ik pas dat er een bord van de fietsknooppunten stond en een heel klein bordje aan de overkant van de weg als je de parkeerplaats met de auto afrijdt. Die uitgang hadden we de eerste dagen niet gekozen vanwege die weg waarvan we dachten dat je er niet meteen fiets mocht rijden. Kortom. Iets meer aanwijzingen voor fietsers graag.

Beste 305Ineke,

Allereerst willen wij jullie hartelijk danken voor jullie recente verblijf en voor het delen van jullie ervaringen. Fijn om te lezen dat de bedden en het ontbijt zo goed bevallen zijn. Vervelend dat jullie onze bediening als niet professioneel hebben ervaren en ook uw opmerking over de informatie over onze mooie fietsomgeving vinden wij erg jammer. Er zijn namelijk vele mooie fietsroutes beschikbaar bij onze receptie en zij hadden u over de juiste informatie moeten verschaffen. We zullen dit oppakken met onze collea's.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

De kamers zijn schoon en netjes. Achter het hotel kan je heerlijk wandelen in het bos.
Het enige wat ons een beetje tegenviel was het ontbijt.. De jus de orange was lauw ook toen er verse werd gehaald, de plakken kaas waren niet echt lekker , Het was ook niet duidelijk of het jonge, belegen, of oude kaas was. .Het glutenvrije broodje was heerlijk. In eerste instantie werd er gezegd dt we hierop 15 minuten moesten wachten. Dit waren uiteindelijk maar 5 minuten. We misten zoetige broodjes. Dat is altijd lekker bij het ontbijt in een hotel.
Het hotel was heel goed..

Hallo Staten2021,

Bedankt voor deze mooie score en voor je recente bezoek aan ons hotel. We vinden erg fijn om te lezen dat je zo'n goed verblijf hebt gehad en hopen dat je er mooie herinneringen aan hebt overgehouden. Vervelend dat het ontbijt niet helemaal goed verlopen is voor jullie, dit gaan we zeken oppakken met onze collega's. Hopelijk weerhoudt dit jullie er niet van om ons nog een keer te komen bezoeken in de toekomst.

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Hotel Asteria is een mooi hotel vlak aan de snelweg Nijmegen-Venlo aan de rand van de bossen op een paar kilometer afstand van het centrum van Venray. Hartelijke ontvangst met een heerlijk Limburgs tripple biertje. Mooie grote kamer, mooie badkamer met inloopdouche. Koffiemachine (en thee) met lekkere cupjes die dagelijks bijgevuld worden. Klein balkonnetje met uitzicht op de vijver, waarin je wel heerlijk kon zitten in de zon (in de kamer, benen op balkon). Alleen bedden waren erg zacht en zeer matig opgemaakt. WiFi op de kamer was slecht. 's Avonds op de eerste dag heerlijk twee gangendiner gehad. Groot ontbijt met veel keuze en lekkere broodjes. Drie heerlijke dagen in Venray gehad. Hotel is aanrader.

Beste Michel_van_Lint,

Wat fijn om te lezen dat je een goed verblijf hebt gehad en dat je ons hotel zou aanraden. We gaan je leuke opmerkingen delen met onze collega's en hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!