Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 14 augustus 2021

De kamers zijn schoon en netjes. Achter het hotel kan je heerlijk wandelen in het bos.
Het enige wat ons een beetje tegenviel was het ontbijt.. De jus de orange was lauw ook toen er verse werd gehaald, de plakken kaas waren niet echt lekker , Het was ook niet duidelijk of het jonge, belegen, of oude kaas was. .Het glutenvrije broodje was heerlijk. In eerste instantie werd er gezegd dt we hierop 15 minuten moesten wachten. Dit waren uiteindelijk maar 5 minuten. We misten zoetige broodjes. Dat is altijd lekker bij het ontbijt in een hotel.
Het hotel was heel goed..

Datum van verblijf: augustus 2021
KZ Marketing, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2021

Hallo Staten2021,

Bedankt voor deze mooie score en voor je recente bezoek aan ons hotel. We vinden erg fijn om te lezen dat je zo'n goed verblijf hebt gehad en hopen dat je er mooie herinneringen aan hebt overgehouden. Vervelend dat het ontbijt niet helemaal goed verlopen is voor jullie, dit gaan we zeken oppakken met onze collega's. Hopelijk weerhoudt dit jullie er niet van om ons nog een keer te komen bezoeken in de toekomst.

Kim Z | Hotel Asteria Venray

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Hotel Asteria is een mooi hotel vlak aan de snelweg Nijmegen-Venlo aan de rand van de bossen op een paar kilometer afstand van het centrum van Venray. Hartelijke ontvangst met een heerlijk Limburgs tripple biertje. Mooie grote kamer, mooie badkamer met inloopdouche. Koffiemachine (en thee) met lekkere cupjes die dagelijks bijgevuld worden. Klein balkonnetje met uitzicht op de vijver, waarin je wel heerlijk kon zitten in de zon (in de kamer, benen op balkon). Alleen bedden waren erg zacht en zeer matig opgemaakt. WiFi op de kamer was slecht. 's Avonds op de eerste dag heerlijk twee gangendiner gehad. Groot ontbijt met veel keuze en lekkere broodjes. Drie heerlijke dagen in Venray gehad. Hotel is aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste Michel_van_Lint,

Wat fijn om te lezen dat je een goed verblijf hebt gehad en dat je ons hotel zou aanraden. We gaan je leuke opmerkingen delen met onze collega's en hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Kim Z | Hotel Asteria Venray

Beoordeeld op 5 juli 2021

Mooi, schoon ( vrij nieuw ogend) goed onderhouden hotel net naast een doorgaande weg.
De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en persoonlijk, we voelden ons echt te gast én als gast gewaardeerd.
De kamer was netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. De koffie en theezet faciliteiten zijn prima, een koffiezetapparaat wat werkt met koffiecups. De koffiecups zijn per stuk verpakt en worden zonder te vragen dagelijks aangevuld, evenals de papierenbekertjes (hygienisch) en roerstaafjes.
De boxspring-bedden lagen heerlijk, verder stonden er twee heerlijke stoelen met een ( wel erg)klein tafeltje. Een bureautje en ook een grote flatscreen tv op de kamer. De douche was ruim, een regendoche en een handdouche, het regelen van de temperatuur was heel eenvoudig. Fohn, zeep, shampoo, doucheschuim, bodylotion ed. aan alles is gedacht. Handdoeken zijn van een dikke kwaliteit, Gebruikte handdoek wordt dagelijks omgewisseld voor een schone, Het bed wordt opgemaakt en alle prullebakken geleegd.
Het ontbijt was uitgebreid, ons viel op dat er wel héél veel verpakkingsmateriaal gebruikt wordt bij het ontbijt, ieder stukje vleeswaar, kaas etc is per stuk verpakt (het kan zijn dat dit alles te maken heeft met de Coronaregelgeving, als dat zo is TOP, als dat niet zo is, het kan uit milieu oogpunt echt wel een tikje minder).

Restaurant: we hebben tijdens ons verblijf o.a. genoten van het 3 gangen proeverij menu, een aanrader. Wat een feest op je bord, verse producten, de juiste bereiding en een lust voor het oog! Zeer efficiente, vriendelijke vlotte bediening.
Vanuit het hotel is Venray gemakkelijk te bereiken met de fiets of de auto. Zelf bezoeken we graag Natuurgebieden/parken en die zijn er voldoende in de omgeving. We bevelen het hotel zeker aan, en komen ook zelf t.z.t. graag nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2021
KZ Marketing, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2021

Beste JvP,

Allereerst willen wij je hartelijk danken voor je recente verblijf en voor deze gedetailleerde review op TripAdvisor. We vinden het erg leuk dat je zo te spreken bent over ons hotel en we gaan je feedback delen met onze collega's. Het klopt inderdaad dat alles apart verpakt is, vanwege de corona maatregelen. Op deze manier kunnen wij het ontbijt buffet zo hygiënisch mogelijk aan onze gasten presenteren. We vinden het ook erg fijn dat jullie ons zeker aanbevelen en dat jullie aangeven t.z.t. nog een keer terug te komen. Jullie zijn uiteraard van harte welkom bij ons in Venray.

Kim Z. | Hotel Asteria Venray.

Beoordeeld op 16 mei 2021

Vriendelijk ontvangst en zeer nette kamers. Heerlijke koffie op de kamer met de cupmachine en de cups werden op verzoek meteen aangevuld. Fijne bedden en mooie grote flatscreen tv op de kamer. Ontbijt was uitgebreid en wordt continu aangevuld. Als we in de omgeving weer een hotel zoeken komen we zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2021
KZ Marketing, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2021

Hallo pietervA599OK,

Wat een leuke opmerkingen, geweldig dat jullie verblijf zo goed bevallen is. We vinden het ook erg leuk om te lezen dat jullie zeker terug komen als jullie een hotel in deze omgeving zoeken. Jullie zijn uiteraard van harte welkom!

Team Asteria Venray

Beoordeeld op 3 mei 2021

Weer een prima verblijf in Asteria. Wat lawaai van de snelweg maar als je het raam dichtdoet dan geen probleem meer. Complimenten voor de keuken en de bediening; diner op de kamer werd prima verzorgd!

Datum van verblijf: april 2021
KZ Marketing, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2021

Hallo RianBlok,

Allereerst hartelijk dank voor je recente verblijf en voor het delen van je ervaringen. We gaan je complimenten zeker delen met ons team en we hopen jullie nog vaker te mogen verwelkomen in ons hotel.

Team Asteria