Gratis annuleren tot 07-08-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 06-08-21
Expedia.comUS$ 146
PricelineUS$ 146
Trip.comUS$ 156
Beoordeeld op 16 mei 2021

Vriendelijk ontvangst en zeer nette kamers. Heerlijke koffie op de kamer met de cupmachine en de cups werden op verzoek meteen aangevuld. Fijne bedden en mooie grote flatscreen tv op de kamer. Ontbijt was uitgebreid en wordt continu aangevuld. Als we in de omgeving weer een hotel zoeken komen we zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2021
KZ Marketing, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2021

Hallo pietervA599OK,

Wat een leuke opmerkingen, geweldig dat jullie verblijf zo goed bevallen is. We vinden het ook erg leuk om te lezen dat jullie zeker terug komen als jullie een hotel in deze omgeving zoeken. Jullie zijn uiteraard van harte welkom!

Met gastvrije groet,
Team Asteria Venray

Beoordeeld op 3 mei 2021

Weer een prima verblijf in Asteria. Wat lawaai van de snelweg maar als je het raam dichtdoet dan geen probleem meer. Complimenten voor de keuken en de bediening; diner op de kamer werd prima verzorgd!

Datum van verblijf: april 2021
KZ Marketing, Marketing van Hotel Asteria Venray, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2021

Hallo RianBlok,

Allereerst hartelijk dank voor je recente verblijf en voor het delen van je ervaringen. We gaan je complimenten zeker delen met ons team en we hopen jullie nog vaker te mogen verwelkomen in ons hotel.

Team Asteria

Beoordeeld op 30 april 2021 via mobiele applicatie

Na maanden vooruit schuiven van de reservering door geldende RIVM maatregelen eindelijk de knoop door gehakt en de boeking definitief gemaakt. Inchecken vanaf 15.00 uur dus rond 15.30 uur gemeld bij de receptie waar we allervriendelijkst werden ontvangen, de geldende regels en afspraken kregen uitgelegd en onze kamer kregen toegewezen. We hadden voor een upgrade gekozen naar een suite en dat werd kamer 220. Bij de deur aangekomen een niet te missen verboden te roken sticker op de deur waar de vorige huurder waarschijnlijk van gedacht had dat deze voor de gang gold. Door een eerdere Corona besmetting in 2020 is mijn reuk vermogen aangetast maar deze rook ik wel. Het sloeg ook gelijk op mijn luchtwegen. Naast de zware rooklucht was de kamer ook niet schoon. De receptie gebeld en kregen direct een andere kamer toegewezen nl 320 een etage hoger. Spullen gepakt en door naar boven.

Kamer 320 was ook niet schoon, stof op de vensterbanken, kringen op de tafel, naast het dressoir, bed leek snel recht getrokken en misschien wel niet verschoond.

Een inbouw minibar (leeg zonder beloofde flessen water en de plancetjes los en op de kant) stond scheef naast het dressoir zonder ombouw. Naast het koffiezetapparaat apparaat een leeg vak waar de koffie hoorde te liggen.

Voor ons gevoel was dit een kamer, niet schoon gemaakt, misschien gebruikt door personeel voor powernap of verhuurd voor enkele uren ipv een nacht. En dan te bedenken dat je ook nog op de kamer moet dineren en ontbijten.

Ons 4 sterren Asteria gevoel was toen wel om zeep, we hebben besloten te verkassen naar een ander hotel en hebben dit bij de receptie gemeld.

De nog steeds vriendelijke dame zei dit nog nooit eerder mee gemaakt te hebben, bood ons nog een andere type  kamer aan waar wij vriendelijk voor bedankten waarna wij ons geld terug kregen. Thuis gekomen keek ik de boeking nog even na en bleek dat ik €10,00 meer betaald dan eigenlijk was geboekt.

Voor de deur in de auto nog gegoogled voor een ander hotel maar door de desillusie, de rook aanslag op mijn luchtwegen was de lol er voor ons vanaf en besloten maar rechtsomkeert te maken naar Scheveningen. 400 kilometer heen en weer voor Jan met de korte achternaam en terug in de spits

Door alle goede recensies hadden wij dit hotel geboekt en daardoor des te groter de teleurstelling.

Beste Dennis Oort.

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor het delen van uw ervaringen. Het spijt ons zeer te moeten lezen dat de kamers niet in orde waren, dit is niet wat u hoort te verwachten wanneer u een kamer in hotel Asteria reserveert. Wij willen hiervoor dan ook onze oprechte excuses aanbieden! Gelukkig hebben we inmiddels persoonlijk contact om deze kwestie op een goede manier samen op te lossen en we zijn ervan overtuigd dat dit gaat lukken.

Met vriendelijke groet
Management Asteria

Beoordeeld op 18 april 2021 via mobiele applicatie

Ondanks de Corona hebben we een fantastisch verblijf gehad.
De kamer, het personeel en vooral het eten was super!
We werden gebeld als er een gang klaarstond, konden het beneden ophalen keurig op een plateau en afgedekt om het warm te houden.
Het ontbijt was in buffet vorm en op een afgesproken tijd kon je halen wat je wilde.
Een dikke 10 voor deze oplossing en service in deze bizarre tijd!
We hebben genoten.

Beste Anitav1444,

Wat een perfecte score en leuke opmerkingen. We vinden het geweldig om te weten dat jullie zo tevreden zijn en jullie dikke 10 gaan we zeker delen met het team! Hartelijk dank hiervoor en bedankt voor jullie verblijf uiteraard!

Team Asteria

Beoordeeld op 14 februari 2021 via mobiele applicatie

Allemaal wat anders nu tijdens de corona crisis maar ook in deze periode een geweldig verblijf gehad.
Lekkere bedden en natuurlijk ontbijt en diner op de kamer. Eten was echt heerlijk en ach zo op kamervragen had zeker ook nodige gezelligheid.
Voor de rozen blaadjes wel zelf gezorgd.

Datum van verblijf: februari 2021

Hartelijk dank voor deze mooie score en erg fijn om te weten dat jullie valentijnsweekend goed bevallen is!