“Bruin eetcafé met prima keuken”
Beoordeling van Cafe a ge pannes

Cafe a ge pannes
Geclassificeerd als nr. 5 van 11 Restaurants in Schin op Geul
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ouderwets bruin eetcafé met prima eten. Lekker zuurvlees met verse patat. Simpel maar lekker. Geen keus voor vegetariërs alhoewel op de kaart wel staat dat je kan vragen of er buiten de kaart een vegetarisch gerecht kan worden klaargemaakt

4 weken geleden beoordeeld

Leuke ambiance, gezellig. Vriendelijke bediening!
Heerlijk eten voor een goede prijs.
Vooral het zuurvlees was lekker!
Als bier tip: de malheur

8 september 2019 beoordeeld

Al jaren komen wij in Schin op Geul bij 't Brunneke. Natuurlijk gaan we dan eten en een biertje drinken bij Henk en Roos. Goede maaltijden, geen poespas en ruim voldoende. Zeer betaalbaar. Henk is een toffe kerel, hij lijkt wat stuurs maar dat is zeker niet zo. Altijd in voor een geintje. Vanaf 14 september zijn we er weer een weekje en gaan we er zeker weer gezellig naar toe.

26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in Zuid Limburg dit eetcafé bezocht. Een gezellig eetcafé met een geheel eigen inrichting. Goede bedieningen een sublieme keuken. Wij hebben hier zuur vlees en penne met ossenhaas gehad. Om je vingers bij op te eten. Ook de moeite waard is het eigen bier.

Datum van bezoek: mei 2019
6 mei 2019 beoordeeld

Gezellig cafe en vriendelijke bediening.Heerlijke biertjes en zalig gegeten. Limburgs zuurvlees of asperges op vlaamse wijze. Genieten!!!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Cafe a ge pannes bekeken, bekeken ook

Schin op Geul, Limburg

In Cafe a ge pannes geweest? Deel je ervaringen!