“Mooi terras, maar lunch niet goed”
Beoordeling van Brasserie Kasteel Schaloen

Brasserie Kasteel Schaloen
Geclassificeerd als nr. 13 van 13 Restaurants in Schin op Geul
Beschrijving: Welkom bij Brasserie Schaloen Kasteel Schaloen heeft zijn eigen brasserie in het Poortgebouw “Brasserie Schaloen”! De brasserie wordt omringd door bijna duizend jaar historie, prachtig eigentijds ingericht. Het aangrenzend terras met uitzicht op het kasteel is bij mooi weer dagelijks geopend voor een drankje, lunch of diner.
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Even tijdens fietsen hier gestopt om te lunchen. Mooi terras, koffie was okay maar broodje oude kaas en Limburgse ham waren niet goed. Het was zeker geen oude kaas, haar in het sausje en brood was zeker niet vers. Gewoon niet goed helaas.

Datum van bezoek: augustus 2020

26 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens een wandeling wat gedronken op het ruime terras. Prachtige plek! Ivm Corona de drankjes zelf afhalen, was prima! Thuis kwamen we tot de ontdekking dat we onze autosleutels hadden laten liggen, gebeld en ze waren gelukkig gevonden. De sleutels werden gebracht bij onze accommodatie, wat een top service!! Super!!

Datum van bezoek: augustus 2020
4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag op het terras een Ceasar salad (klein) besteld. Nou was het al geen Ceasar salad (geen parmezaanse kaas, geen ansjovis, wel tomaat, komkommer, ei, spek en kip + croutons stond bij de beschrijving en de “bekende ceasar” dressing)
Portie van 11,95 euro was ongelooflijk klein. Als garnering bij een biestukje met friet was het meer gepast qua grootte.

Dan de inhoud: geen spekjes, geen croutons, en een rode cocktailsaus!
Op zich smaakte de salade niet slecht, maar om er een caesar salad in te ontdekken was moeizaam.

Toch even bij de keuken aangegeven. De reactie: ja de croutons waren op. Spekjes tja zal vergeten zijn... maar weet u wat. Ik onthoud het. Als u de volgende keer komt zal ik beter mijn best doen!

Wat een aanfluiting!
Alsof ik hier ooit nog op het terras zou willen zitten!

Datum van bezoek: juli 2020
28 juni 2020 beoordeeld

De locatie is geweldig. Helaas bleef het hierbij. De bediening is onbeschoft en totaal niet klantgericht en het eten is van zeer merkwaardige slechte kwaliteit. De schitterende locatie staat totaal niet in verhouding met de rest..... ERG JAMMER!

Datum van bezoek: juni 2020
20 januari 2020 beoordeeld

Tijdens onze groeps-amusetocht nr. 2 deden we Brasserie Schaloen aan, zondags lekker druk en super gezellig. Inplaats van onze vlees amuse kregen we als vegetariërs een stukje apfelstrudel, heerlijk met cappuccino of thee. Zondags wel erg vol, maar kregen gelukkig nog een grote tafel.
De amusetocht is een "must" in de tijd voor Kerstmis tot de eerste zondag in januari.
Lekker wandelend van cafe naar cafe, 4 cafe met amuse en je loopt ongeveer 6 km

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Brasserie Kasteel Schaloen bekeken, bekeken ook

In Brasserie Kasteel Schaloen geweest? Deel je ervaringen!