eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 1 oktober 2020 via mobiele applicatie

Hier een midweek doorgebracht. Alles staat hier in het teken om de gasten het naar de zin te maken. Zeer service gerichte en vriendelijke eigenaren en personeel. Kamers prima en schoon. Sfeervol en mooi ingericht, zeer mooi uitzicht, heerlijk om op het terras te zitten. Eten is bijzonder goed, iedere avond weer een aangename verrassing. Ontbijt zeer uitgebreid. Het hotel gaat meer dan goed om met de corona maatregelen. De auto kan je parkeren bij het hotel.

Beoordeeld op 30 september 2020

Afgelopen maandag tot en met woensdag verbleven in Hotel Heuvelzicht.
We verbleven in een hotelkamer type charmant. Kamer was wat klein, maar dit was dan ook de simpelste kamer vorm dus hier geen klacht over. Bedden waren prima. Wel vonden we dat er een onprettige lucht in de badkamer hing. Deze trok ook naar de rest van de kamer.
We zijn ontzettend vriendelijk behandeld door de medewerkers. 2x gedineerd in het restaurant, dit was echt heerlijk! Bereiding en smaak was van hoge kwaliteit. Ook aanpassingen ivm dieetwensen worden serieus genomen en doen niet af aan de kwaliteit van het gerecht. Ontbijt was ook goed verzorgd. 1x gebruik gemaakt van de lunch to go.
Omgeving is zeer geschikt voor wandelaars en fietsers.

Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Toch weg in eigen land
Eerst was een trip geboekt naar Griekenland, maar ja oranje door Corona...dus een alternatief geboekt in eigen land.
Eerst een paar dagen Twente en toen ook naar Zuid
Limburg. Even Tripadvisor gecheckt en toen dit hotel geboekt.
Goede keuze, bleek: heerlijk relaxen in corona tijden.

Alles is anders, maar genieten staat hier voorop. kamers prima, niet groot, maar geriefelijk voor een kort verblijf. Prima ontbijt, goed verzorgd. En diner in hotel Sons ook goed bevallen, lichte lekkere gerechten. Mooie wijnen en ook het Brand bier is goed.

Aanrader wat ons betreft en we gaan zeker nog eens terug om van het Limburgse Heuvelland te genieten.

Beoordeeld op 24 september 2020 via mobiele applicatie

Wij verbleven twee nachten in dit mooi gelegen hotel met schitterend uitzicht vanaf het terras.
Vooral de hartelijkheid bij het ontvangst was geweldig. Je voelt je meteen welkom.
We hadden een comfort plus kamer met apart zitje en balkon.
Een heel fijn bed en een klein maar fijne douche.
We hadden een probleem op de kamer en dat werd a la minute geprobeerd op te lossen.
De gastvrouw en eigenaresse is erg attent en vraagt bij iedereen persoonlijk hoe het is of ze maakt een gezellig praatje.
Voelde erg gemoedelijk en huiselijk.
Parkeren is gratis bij het hotel dus dat is helemaal super.
De eerste avond in restaurant de tuinkamer gegeten en dat was top kwaliteit en erg lekker.
Het ontbijt elke ochtend uitgebreid en vers. Keus genoeg. Ivm corona duidelijke heldere maatregelen, erg goed geregeld.
Vanuit het hotel zijn er wandel routes beschikbaar en Valkenburg bereik je snel.
We hebben veel in de omgeving bezichtigd en kijken terug op een relaxte paar dagen.

Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Midweek naar zuid Limburg en liefst dichtbij Valkenburg. Naar aanleiding van goede reviews hier uitgekomen. En terecht. Vriendelijk ontvangst, mooie panorama kamer, lekker ontbijt ondanks corona maatregelen. Zeker aan te bevelen!