“Nooit meer”

Hotel Brasserie de Herbergier
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Schin op Geul
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gereserveerd voor 6 personen om 1845 uur. We kregen om 2015 uur ons voorgerecht en om 2100 ons hoofdgerecht.... personeel liep te rennen maar konden het niet aan! Waarom dan onze reservering accepteren. Resultaat ontevreden gasten die over hun trek heen zijn.
Nooit meer wat een teleurstellende avond!

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kaart in een leuke zaak. Terras direct aan drukke weg. Bediening is erg vriendelijk. Loempiaatjes met vis en garnalen erg lekker. Bij onze voorgerechten was de garnituur wel saai: een enorme hoop rucola. Zalm was aardig maar niet heel bijzonder. Nagerecht prima.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een paar keer gegeten. Toen we hier voor de tweede keer binnen liepen, werden we enthousiast begroet met "Welkom terug!".
Heerlijk eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. De (maaltijd)salades zijn een aanrader!

23 augustus 2019 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Schin op Geul wilden wij weer naar De Herbergier gaan.We wilden eigenlijk iets eenvoudigs eten. Echter het aanbod voor een drie gangen diner was zeer verleidelijk.
We begonnen met een smakelijke carpaccio daarna een werkelijk heerlijke tournados. Ook het dessert was erg smakelijk, kortom het was goed om hier weer eens "op herhaling"te komen

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juni 2019 beoordeeld

Ideale plek om Valkenburg en rest van Zuid-Limburg te ontdekken. Heel goed gegeten, diner is echte aanrader. Kamers prima.. ruim en vers ontbijtje incl. is top.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Hotel Brasserie de Herbergier bekeken, bekeken ook

Schin op Geul, Limburg

In Hotel Brasserie de Herbergier geweest? Deel je ervaringen!