Beoordeeld op 22 augustus 2018

Een aangename verrassing, zeer vriendelijk personeel, goed eten, goed ontbijt, gratis parkeerplaats. Keurige grote kamer met balkon. Er stond zelfs een ventilator in de kast. Het terras is ook erg gezellig. Kortom: een aanrader. Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Een top ervaring !2 nachten ,single kamer met ontbijt:€100 douche WC, Prima bed,flatscreen TV,klein balcon 2 confortabele zetels,handdoeken,shampo,douche gel,zeepjes ,flesje wijn,nougat snoepje.Welkomsdrink ! Gratis Parking.Ontbijt:koffie,thee,vlees en kaas,confituur,keuze aan broodjes en eieren naar keuze .Restaurant:Prima ! Uitbaters Yolande en Jack :TOP !

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Een nachtje bij toeval tijdens de Amstel Gold Race. We hadden mazzel dat er een kamer vrij was. Het hotel is wat gedateerd. Maar we werden hartelijk ontvangen en het ontbijt was prima. Geen buffet.
De wandeling van 8km door Schin op Geul is erg aan te raden! Heel erg leuk! Vraag ernaar bij de bar.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Wij logeerden in een appartement in Schin op Geul en hebben enkele keren bij Hotel Salden gegeten. Het was voortreffelijk. Grote porties, erg lekker en goed verzorgd. En in overleg is er veel te regelen. Hele vriendelijke mensen. Wij gaan hier zeker nog weer naar toe.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Een vriendelijk ontvangst. Nette kamer. Er is misschien wat modernisering nodig hier en daar, maar het is schoon en het uitzicht was prachtig vanaf onze kamer. Het ontbijt was prima, maar tip voor de keuken, leg een mes bij de broodjes. Deze snijden we liever zelf open. Tip voor de bezoeker: vraag naar de wandeltocht bij de receptie. 8 km, prachtig!!

Datum van verblijf: april 2018