“aanrader”

Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Nostalgie IJscafé
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Restaurants in Roosteren
Beschrijving: Welkom bij "Nostalgie". Een plek met ouderwetse gezelligheid en waar u nog echt kunt genieten van onze ambachtelijk bereide specialiteiten. Ons ijscafé is gelegen aan de Ruitersdijk te Illikhoven, een idyllisch dorpje aan de Maas. Het landschap leent zich uitzonderlijk voor het maken van fietstochten en het is dan ook niet verwonderlijk. In IJscafé "Nostalgie", kunt u uw tocht even onderbreken om op het terras of binnen in ons sfeervol ingericht ijscafé te relaxen en te genieten van een verfrissing, een heerlijk ijs of een klein gerecht.
4 weken geleden beoordeeld

fijne locatie en aangenaam goede doch eenvoudige kaart
zeker een aanrader om eens te stoppen
zeer vriendelijke bediening

6 juli 2018 beoordeeld

Groene oase van rust voor een stop na een fietstocht of gewoon op zoek naar wat lekkers.
Genoeg keuze in ijs en andere hapjes.
Voorheen de benchmark voor ijssalons maar ik heb de indruk dat dit verleden tijd is.
De smaak van ijs en slagroom zijn wat vlak en springen er niet (meer) uit.
Er zijn inmiddels tal van concurrenten die veel voor weinig leveren maar ook weinig smaak voor weinig geld.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht hier met een aantal vrienden gestopt.
De ijskast eens goed bestudeert. Iedereen van onze groep nam een andere ijscoupe.
De bestelling was toch snel gereed. Iedereen vond de ijscoupe lekker en smaakvol en mooi gepresenteerd. De bediening en prijs was ook goed. Echt een aanrader voor ijsliefhebbers.

4 juni 2018 beoordeeld

zeer mooi buitenterras in de natuur aan de maas.
zeer mooi ingerichte binnenruimte.
maar vooral zeer lekker ijs tegen democratische prijzen.

10 december 2017 beoordeeld

In de zomer gaan we hier wel eens een coupe ijs eten. Leuke ambiance en vriendelijk personeel. Lekker ijs en ruime porties.

Reizigers die Nostalgie IJscafé bekeken, bekeken ook

In Nostalgie IJscafé geweest? Deel je ervaringen!