“heel goed”

Cafe d'r Pley
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Noorbeek
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld

familie restaraunt heel goed eten,ook limburgs specialiteiten,mooiete waard.redelijk geprijsed,goede bieren uit het vat...

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn, gezellig eetcafe met heerlijke gerechten. Echt altijd goed! We komen er graag. Vanavond zoervleisch met lekkere verse groenten. Echt een aanrader!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

we kwamen nu voor de 3e keer hier was wederom weer helemaal prima, gezellige sfeer heerlijke biertjes en uitstekende maaltijden ! toppertje voor weinig geld !

16 maart 2018 beoordeeld

Doodstil, buiten het toeristenseizoen. We waren de eersten, na ons kwamen er nog vier mensen. Maar al die anderen weten niet wat ze misten: met passie gemaakt, heerlijk eten. De kok kwam enige keren aan tafel, vroeg hoe het smaakte, legde uit wat er door zat. Gezellig, heel mooie entourage en heel vriendelijke mensen. Een aanrader!

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk bruin cafétje in het dorp heerlijke grote punt zwarte pruimen vlaai met slagroom. Leuk al die bierpullen aan het plafond.

Reizigers die Cafe d'r Pley bekeken, bekeken ook

Noorbeek, Limburg
Noorbeek, Limburg

In Cafe d'r Pley geweest? Deel je ervaringen!