• Gratis parkeren
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
Natuurschoon(Noorbeek)
29 oktober 2017 beoordeeld

Een prachtige locatie, lekker eten en fantastisch personeel dat je echt in de watten legt. Eén nacht is te weinig. Het voelt aan als thuiskomen bij vrienden en verwend worden. Voor het eten werd meteen rekening gehouden met specifieke vragen van iemand ons gezelschap die vegetarisch is, maar liefst enkel groentjes en rauwe vis eet. Bij aankomst aan het hotel kwam de kok meteen even bespreken en het resultaat was fantastisch! We vroegen ook een tomatensapje en de kok toverde een zalig drankje op tafel, met een lekkere exotische toets. De kamers waren mooi en erg netjes. Kortom; echt een aanrader.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
14 augustus 2017 beoordeeld

We hebben met ons gezin een tweetal nachten verbleven in hotel de Planck. Vriendelijke en behulpzame staf. Niets was te veel moeite. Uitstekende keuken. Heel goed en uitgebreid ontbijt en prima diner mogelijkheden.
Hotel heeft diverse gezellige ruimtes en een heerlijk terras met mooi uitzicht aan de achterzijde. Door de nieuwe eigenaren is dit jaar zeer fors geïnvesteerd. Twee sterren doet dit hotel te kort.

Kamertip: De luxe kamer met bad of de kamer met balcon. Kamers aan de zuidwest zijde hebben het mooiste uitzicht
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds april zitten de nieuwe eigenaren in dit hotel/restaurant. In het verleden hebben we hier vaker gegeten. Direct was de kleine verbouwing te zien; nieuwe toiletten. Op de oude plek was nu een uitbreiding van de ontbijtzaal. Dit zag er allemaal zeer netjes. Aangezien het goed weer was gingen we buiten zitten. De bediening was zeer vriendelijk, zeker voor onze kleine dochter. Achterin was er een trampoline; ideale afleiding voor de kleine. We kozen het drie gangen menu. Ik had Caprese vooraf, vlees als hoofd en een framboze dessert. Vergezeld met een flesje Chardonnay was het heerlijk.
Zeker een plek om nog eens naar terug te gaan.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
29 juli 2017 beoordeeld

Het restaurant heeft één gedeelte met een voor Limburgse begrippen doorsnee uitzicht op weilanden. Bij het ander gedeelte zie je de oprit of de hoofdweg. Gratis parkeren. Bediening is snel en vriendelijk. Voor aanvang een plankje met zelfgemaakte humus en brood(standaard en gratis) . Met 2 personen hier gegeten en gedronken en 41 euro betaalt. Deze prijs is meer dan in andere eetgelegenheden. Sfeer is gemiddeld. Wij kwamen hier voor het restaurant en het eten. Heerlijk gegeten en daarom heel goed. Hotel heb ik het gemiddelde ingevuld omdat er iets ingevuld moest worden maar hier heb ik dus NIET geslapen/!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
24 juli 2017 beoordeeld

Prima locatie, mooi uitzicht vanop het terras, ruime parking en alles is kraaknet.
Gezellig restaurant en bar, de kamer die wij hadden had een terras en was voldoende ruim.
Alleen de badkamer past niet in het geheel, heel klein en eenbeetje gedateerd maar wel heel proper.
Het personeel is wel ontzettend vriendelijk en behulpzaam, aardige mensen!

Kamertip: Kamers aan de achterzijde hebben een mooi uitzicht en geen straatlawaai
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner