Hotel Brull(Mechelen)
  • Bar/lounge
Hotel Vouwere(Mechelen)
  • Bar/lounge
17 mei 2017 beoordeeld

Met kwb Mol-centrum op wandeltocht in Schweiberg en het Geuldal. We passeerden dit hotel, restaurant, taverne en na een flinke wandeling en hadden dorst. Een lekker biertje of iets anders fris, dat kan deugt doen.

Kamertip: Hebben hier niet gelogeerd, alleen een fris biertje gedronken.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht vanaf de plek in het restaurant waar wij zaten. Vriendelijke bediening en zowel het Limburgs stoofpotje als de hamburger Royal waren heerlijk! En nu moet ik 200 tekens voltypen van Tripadvisor, wat een onzin!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
17 maart 2017 beoordeeld

We zijn net terug van 14 dagen, we hadden een appartement van de Bloeiende Berg gehuurd Hele aardige fam. en een bijzonder schoon appartement, met een geweldig uitzicht en een prachtige omgeving.
We zijn zo enthousiast, dat we weer voor 14 dagen geboekt hebben. Een echte aanrader.

Verbleef: maart 2017
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een drukke wandel dag geen zin gehad in zelf koken.
Even gebeld met de Bloeiende Berg of wij nog konden eten bij hun.
Het was geen probleem ook hadden hun een vol restaurant toch was er nog een gezellig plekje voor ons.
Heerlijke pasta gegeten met een lekkere salade erbij.

Verbleef: september 2016
19 september 2016 beoordeeld

Wij waren blij verrast bij aankomst in dit hotel, vriendelijk ontvangst, mooie kamer, heerlijke tuin, en vooral Rust,
de bedden waren goed het eten was smaakvol en voldoende.
wij gaan hier zeker terugkeren.

Kamertip: de luxe kamers hebben een groot terras.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner