“Gezellig terras en met een lekker biertje in de zon, wat moet je nog meer.”
Beoordeling van De Bloeiende Berg

We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor dit hotel, maar je kunt wel andere opties in Mechelen zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
De Bloeiende Berg
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Mechelen
17 mei 2017 beoordeeld

Met kwb Mol-centrum op wandeltocht in Schweiberg en het Geuldal. We passeerden dit hotel, restaurant, taverne en na een flinke wandeling en hadden dorst. Een lekker biertje of iets anders fris, dat kan deugt doen.

Kamertip: Hebben hier niet gelogeerd, alleen een fris biertje gedronken.
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht vanaf de plek in het restaurant waar wij zaten. Vriendelijke bediening en zowel het Limburgs stoofpotje als de hamburger Royal waren heerlijk! En nu moet ik 200 tekens voltypen van Tripadvisor, wat een onzin!

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
17 maart 2017 beoordeeld

We zijn net terug van 14 dagen, we hadden een appartement van de Bloeiende Berg gehuurd Hele aardige fam. en een bijzonder schoon appartement, met een geweldig uitzicht en een prachtige omgeving.
We zijn zo enthousiast, dat we weer voor 14 dagen geboekt hebben. Een echte aanrader.

Verbleef: Maart, 2017
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een drukke wandel dag geen zin gehad in zelf koken.
Even gebeld met de Bloeiende Berg of wij nog konden eten bij hun.
Het was geen probleem ook hadden hun een vol restaurant toch was er nog een gezellig plekje voor ons.
Heerlijke pasta gegeten met een lekkere salade erbij.

Verbleef: September, 2016
19 september 2016 beoordeeld

Wij waren blij verrast bij aankomst in dit hotel, vriendelijk ontvangst, mooie kamer, heerlijke tuin, en vooral Rust,
de bedden waren goed het eten was smaakvol en voldoende.
wij gaan hier zeker terugkeren.

Kamertip: de luxe kamers hebben een groot terras.
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld

We zijn hier, ter gelegenheid van een jubileum geweest met mijn ouders.
Mijn ouders komen meerdere malen per jaar bij dit hotel (zowel met de motor als met de auto/fietsen mee), voor ons was dit de eerste keer.
We hebben enorm genoten van de gastvrijheid, het heerlijke eten van chefkok Jos en stiekem natuurlijk ook het prachtige weer! 3 dagen, 2 nachten verbleven in een luxe kamer op de eerste verdieping, met dakterras. Ook al was het pittig warm buiten de temperatuur in de kamer was heerlijk en zeker niet te warm! In hartje zomer staat naar ons weten het zwembad ook nog eens in de tuin! Lekker wat drinken op het terras, aan de bar of in de tuin? Hier is veel mogelijk om het jou naar de zin te maken.
Wij komen hier zeer zeker nog een keer (of meer) terug... de appartementen in/aan de tuin willen we nog zeker eens uitproberen!

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
26 mei 2016 beoordeeld

We komen hier al jaren in dit hotel waar de Gasten met een hoofdletter worden geschreven. De eigenaren en hun dochter zijn enorm gastvrij, de service staat helemaal in het teken om de gasten een prettig verblijf te bezorgen.
Kamers zijn netjes en m.i. groot genoeg (overal wifi). Zelf hebben we altijd een kamer met prachtig uitzicht op het dal en de heuvels.
Met een garage om je fiets of motor te stallen!! Een ruime parkeerterrein voor de auto's.
Last but not least: Het ontbijt is echt geweldig, nl. uitgebreid en lekker. Een echte aanrader zijn de stoofschotels, Nergens lekkerder gegeten!

Kamertip: De kleine kamers op de 2de verdieping hebben een geweldig uitzicht en eigen dakterras.
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Mechelen bekeken
op 1,5 km afstand
Hotel Vouwere
nr. 7 van 10 in Mechelen
6 beoordelingen
Prijzen weergeven

In De Bloeiende Berg geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over De Bloeiende Berg

Adres: Schweibergerweg 48, 6281 NH Mechelen, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Mechelen
Voorzieningen:
Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Mechelen
Prijsklasse: € 80 - € 95 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 17

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?