27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht vanaf de plek in het restaurant waar wij zaten. Vriendelijke bediening en zowel het Limburgs stoofpotje als de hamburger Royal waren heerlijk! En nu moet ik 200 tekens voltypen van Tripadvisor, wat een onzin!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
17 maart 2017 beoordeeld

We zijn net terug van 14 dagen, we hadden een appartement van de Bloeiende Berg gehuurd Hele aardige fam. en een bijzonder schoon appartement, met een geweldig uitzicht en een prachtige omgeving.
We zijn zo enthousiast, dat we weer voor 14 dagen geboekt hebben. Een echte aanrader.

Verbleef: maart 2017
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een drukke wandel dag geen zin gehad in zelf koken.
Even gebeld met de Bloeiende Berg of wij nog konden eten bij hun.
Het was geen probleem ook hadden hun een vol restaurant toch was er nog een gezellig plekje voor ons.
Heerlijke pasta gegeten met een lekkere salade erbij.

Verbleef: september 2016
19 september 2016 beoordeeld

Wij waren blij verrast bij aankomst in dit hotel, vriendelijk ontvangst, mooie kamer, heerlijke tuin, en vooral Rust,
de bedden waren goed het eten was smaakvol en voldoende.
wij gaan hier zeker terugkeren.

Kamertip: de luxe kamers hebben een groot terras.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld

We zijn hier, ter gelegenheid van een jubileum geweest met mijn ouders.
Mijn ouders komen meerdere malen per jaar bij dit hotel (zowel met de motor als met de auto/fietsen mee), voor ons was dit de eerste keer.
We hebben enorm genoten van de gastvrijheid, het heerlijke eten van chefkok Jos en stiekem natuurlijk ook het prachtige weer! 3 dagen, 2 nachten verbleven in een luxe kamer op de eerste verdieping, met dakterras. Ook al was het pittig warm buiten de temperatuur in de kamer was heerlijk en zeker niet te warm! In hartje zomer staat naar ons weten het zwembad ook nog eens in de tuin! Lekker wat drinken op het terras, aan de bar of in de tuin? Hier is veel mogelijk om het jou naar de zin te maken.
Wij komen hier zeer zeker nog een keer (of meer) terug... de appartementen in/aan de tuin willen we nog zeker eens uitproberen!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie