Hotel Brull(Mechelen)
Hotel Vouwere(Mechelen)
  • Bar/lounge
  • Restaurant
20 juli 2016 beoordeeld

We zijn hier, ter gelegenheid van een jubileum geweest met mijn ouders.
Mijn ouders komen meerdere malen per jaar bij dit hotel (zowel met de motor als met de auto/fietsen mee), voor ons was dit de eerste keer.
We hebben enorm genoten van de gastvrijheid, het heerlijke eten van chefkok Jos en stiekem natuurlijk ook het prachtige weer! 3 dagen, 2 nachten verbleven in een luxe kamer op de eerste verdieping, met dakterras. Ook al was het pittig warm buiten de temperatuur in de kamer was heerlijk en zeker niet te warm! In hartje zomer staat naar ons weten het zwembad ook nog eens in de tuin! Lekker wat drinken op het terras, aan de bar of in de tuin? Hier is veel mogelijk om het jou naar de zin te maken.
Wij komen hier zeer zeker nog een keer (of meer) terug... de appartementen in/aan de tuin willen we nog zeker eens uitproberen!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
26 mei 2016 beoordeeld

We komen hier al jaren in dit hotel waar de Gasten met een hoofdletter worden geschreven. De eigenaren en hun dochter zijn enorm gastvrij, de service staat helemaal in het teken om de gasten een prettig verblijf te bezorgen.
Kamers zijn netjes en m.i. groot genoeg (overal wifi). Zelf hebben we altijd een kamer met prachtig uitzicht op het dal en de heuvels.
Met een garage om je fiets of motor te stallen!! Een ruime parkeerterrein voor de auto's.
Last but not least: Het ontbijt is echt geweldig, nl. uitgebreid en lekker. Een echte aanrader zijn de stoofschotels, Nergens lekkerder gegeten!

Kamertip: De kleine kamers op de 2de verdieping hebben een geweldig uitzicht en eigen dakterras.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
21 mei 2016 beoordeeld

Ideaal en gewoon uitstekend Hotel.

leuke en vriendelijke familie met een echt gastvrije mentaliteit.
Heerlijk ontbijt en savonds goed en eerlijk eten , vers en kwaliteit voor weinig geld.
Met groep vrienden lang weekend ons laten verwennen door Jos en familie.
Garage voor de motoren zelfs bewaakt met camera.
Kortom zeer aan te bevelen, en redelijke mensen.
Zelfs op het laatste moment 1 persoon moest anuleren, deden ze absoluut niet moeilijk.
Die 9.3 is zeker verdiend, mag van mij 9.9 zijn

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
17 september 2015 beoordeeld

Met echtgenote als motorfanaten twee overnachtingen gedaan in dit sfeervolle hotel. Kamers waren uitermate schoon en goed ingericht. Lekkere bedden en een goed verzorgde douche en badruimte. Direct heet water! Er zijn 2 grote garages waar motoren of fietsen veilig achtergelaten kunnen worden. Het eten wat er geserveerd word is ruim voldoende en aan een schappelijke prijs. Ontbijt is goed geregeld en voldoende keus met lekker verse broodjes. Verder zijn er diverse biersoorten van de tap en nog meer soorten op fles. We hebben genoten van de eigen gemaakte pruimenvlaai, kortom een super aanrader voor zowel wandelaars, fietsers en motorrijders.

Kamertip: Alle kamers zijn uitstekend, bovenste verdieping voor het mooiste uitzicht.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
24 augustus 2015 beoordeeld

Met twee motor vrienden in het hotel geweest. Was voor mij de tweede keer. Ruim negen jaar geleden was ik hier ook en heb toen ook mateloos genoten. De persoonlijke benadering van het (hotel)gezin is super. Je voelt je er thuis. Mooie route van Jos die we op onze navigatie hebben gezet en gereden door de Eifel. Kom je met de motor, MTB of wil je wandelen. Je bent uitermate welkom in dit hotel wat een prima uitvalsbasis is voor ontdekken van de omgeving.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden