“Geweldig genoten!”
Beoordeling van De Bloeiende Berg

We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor dit hotel, maar je kunt wel andere opties in Mechelen zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
De Bloeiende Berg
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Mechelen
17 september 2015 beoordeeld

Met echtgenote als motorfanaten twee overnachtingen gedaan in dit sfeervolle hotel. Kamers waren uitermate schoon en goed ingericht. Lekkere bedden en een goed verzorgde douche en badruimte. Direct heet water! Er zijn 2 grote garages waar motoren of fietsen veilig achtergelaten kunnen worden. Het eten wat er geserveerd word is ruim voldoende en aan een schappelijke prijs. Ontbijt is goed geregeld en voldoende keus met lekker verse broodjes. Verder zijn er diverse biersoorten van de tap en nog meer soorten op fles. We hebben genoten van de eigen gemaakte pruimenvlaai, kortom een super aanrader voor zowel wandelaars, fietsers en motorrijders.

Kamertip: Alle kamers zijn uitstekend, bovenste verdieping voor het mooiste uitzicht.
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner

24 augustus 2015 beoordeeld

Met twee motor vrienden in het hotel geweest. Was voor mij de tweede keer. Ruim negen jaar geleden was ik hier ook en heb toen ook mateloos genoten. De persoonlijke benadering van het (hotel)gezin is super. Je voelt je er thuis. Mooie route van Jos die we op onze navigatie hebben gezet en gereden door de Eifel. Kom je met de motor, MTB of wil je wandelen. Je bent uitermate welkom in dit hotel wat een prima uitvalsbasis is voor ontdekken van de omgeving.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
12 augustus 2015 beoordeeld

Ja dat is waar; misschien nog wel hoger.... Buitengewoon gastvrij, ook al heb je een foutje gemaakt in de boeking. Motorvriendelijk. Heerlijk ontbijt. Uitstekend voor doorreis, maar ook voor een paar dagen in de omgeving van Mechelen.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
21 april 2015 beoordeeld

Dit jaar voor de 10e keer in hetzelfde hotel gelogeerd voor een lang weekend, en net als alle voorgaande jaren zou ik ,al zou ik willen geen min puntje kunnen vinden.Kamers geweldig ,ontbijt en diner top en een geweldige sfeer .Echt een aanrader voor een heerlijke vakantie of weekend om te genieten van het prachtige Limburg Dat we er elk jaar veel van dezelfde mensen zijn zegt al genoeg. Piet en Katy Wetting

Kamertip: het woord zegt het al de luxe kamer maar slechte kamers zijn er niet .Hebben allemaal een goede kwal ...
  • Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
15 april 2015 beoordeeld

Voor de derde keer op rij met >7 personen is de bloeiende berg onze uitval basis om flinke tochten op de MTB te maken, welke vanuit het hotel direct kunnen starten.

Gast vrije familie, prima kamers, top ontbijt en kom je na het biken terug dan is een biertje zo getapt en/of uitsmijter en/of lekkere maaltijd klaargemaakt.

Verder altijd de mogelijkheid om op de laatste dag te nog even te kunnen douchen.

Voldoende parkeerplek en je fiets kan opslot in de garage.

Ik de avond is Mechelen een klein relaxed dorp met enkele kroegen, maar Aken en Maarstricht zijn goed te doen.

Kortom, elke keer weer een relaxed gebeuren. Top!

• Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
15 april 2015 beoordeeld

Al jaren komen wij jaarlijks met onze fietsclub naar De Bloeiende Berg voor een weekendje mountainbiken. We worden altijd bijzonder gastvrij ontvangen door Lidwien en Jos, de kamers zijn netjes en verzorgd en er hangt een bijzonder gezellige en ontspannen sfeer in het hotel. Afgelopen weekend waren we er weer en het hotel heeft een flinke opknapbeurt gehad, waardoor het lichter en ruimtelijker is geworden met behoud van de typische Limburgse warmte. En het allermooiste is om helemaal boven vanaf kamer 17 te genieten van het prachtige uitzicht op de Schweiberg!

Kamertip: Het beste uitzicht heb je op kamer 17!
  • Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
5 januari 2015 beoordeeld

We komen er al jaren met vrienden en is een ontzettend gezellig familie hotel, Kamers zijn top en erg schoon en keurige badkamers,omgeving is prachtig en jekunt er alle kanten op Maastricht maar ook Keulen. De familie doet er alles aan om het je naar het zin te maken.Ontbijt is uitstekend .Is echt een aanrader voor een gegarendeerd prettig verblijf. Wij hebben inmiddels alweer voor dit jaar geboekt dus dat zegt genoeg.

Kamertip: Alle kamers zijn prima maar je kan er ook een huisje huren die er ook prima uitzien
  • Verbleef: April, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Mechelen bekeken
op 1,5 km afstand
Villa Witte Lelie
nr. 3 van 4 in Mechelen
4 beoordelingen
Prijzen weergeven

In De Bloeiende Berg geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over De Bloeiende Berg

Adres: Schweibergerweg 48, 6281 NH Mechelen, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Mechelen
Voorzieningen:
Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Mechelen
Prijsklasse: € 80 - € 95 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 17

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?