Beoordeeld op 24 augustus 2015

Met twee motor vrienden in het hotel geweest. Was voor mij de tweede keer. Ruim negen jaar geleden was ik hier ook en heb toen ook mateloos genoten. De persoonlijke benadering van het (hotel)gezin is super. Je voelt je er thuis. Mooie route van Jos die we op onze navigatie hebben gezet en gereden door de Eifel. Kom je met de motor, MTB of wil je wandelen. Je bent uitermate welkom in dit hotel wat een prima uitvalsbasis is voor ontdekken van de omgeving.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 augustus 2015

Ja dat is waar; misschien nog wel hoger.... Buitengewoon gastvrij, ook al heb je een foutje gemaakt in de boeking. Motorvriendelijk. Heerlijk ontbijt. Uitstekend voor doorreis, maar ook voor een paar dagen in de omgeving van Mechelen.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 april 2015

Dit jaar voor de 10e keer in hetzelfde hotel gelogeerd voor een lang weekend, en net als alle voorgaande jaren zou ik ,al zou ik willen geen min puntje kunnen vinden.Kamers geweldig ,ontbijt en diner top en een geweldige sfeer .Echt een aanrader voor een heerlijke vakantie of weekend om te genieten van het prachtige Limburg Dat we er elk jaar veel van dezelfde mensen zijn zegt al genoeg. Piet en Katy Wetting

Kamertip: het woord zegt het al de luxe kamer maar slechte kamers zijn er niet .Hebben allemaal een goede kwaliteit.
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 april 2015

Voor de derde keer op rij met >7 personen is de bloeiende berg onze uitval basis om flinke tochten op de MTB te maken, welke vanuit het hotel direct kunnen starten.

Gast vrije familie, prima kamers, top ontbijt en kom je na het biken terug dan is een biertje zo getapt en/of uitsmijter en/of lekkere maaltijd klaargemaakt.

Verder altijd de mogelijkheid om op de laatste dag te nog even te kunnen douchen.

Voldoende parkeerplek en je fiets kan opslot in de garage.

Ik de avond is Mechelen een klein relaxed dorp met enkele kroegen, maar Aken en Maarstricht zijn goed te doen.

Kortom, elke keer weer een relaxed gebeuren. Top!

• Verbleef: april 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 april 2015

Al jaren komen wij jaarlijks met onze fietsclub naar De Bloeiende Berg voor een weekendje mountainbiken. We worden altijd bijzonder gastvrij ontvangen door Lidwien en Jos, de kamers zijn netjes en verzorgd en er hangt een bijzonder gezellige en ontspannen sfeer in het hotel. Afgelopen weekend waren we er weer en het hotel heeft een flinke opknapbeurt gehad, waardoor het lichter en ruimtelijker is geworden met behoud van de typische Limburgse warmte. En het allermooiste is om helemaal boven vanaf kamer 17 te genieten van het prachtige uitzicht op de Schweiberg!

Kamertip: Het beste uitzicht heb je op kamer 17!
  • Verbleef: april 2015, reisde met vrienden