“Overheerlijk ”
Beoordeling van Loods81

Loods81
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Margraten
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd overheerlijk gegeten, we hadden eten afgehaald waardoor we de gezellige ambiance moesten missen, maar evengoed vriendelijk bediend

13 september 2020 beoordeeld

Het duurde 50 minuten tot onze lunch werd geserveerd. Dat is veel te lang. Standaard reactie: "Het is druk".

Het brood zag er mooi uit maar het weinig smaak. De carpaccio was erg rijk gevuld en van goede kwaliteit, maar had niet de ingrediënten zoals op de menukaart was aangegeven. Dit is op ons verzoek wel hersteld.
Bitterballen waren prima. De mini-wraps waren helaas wel erg mini voor het geld.

Ook een leuk winkel om even rond te neuzen.

10 september 2020 beoordeeld

Gisteren heerlijk gegeten bij loods 81, de zon kwam door en we konden plekje uitzoeken. Heerlijke lunch genoten gingen we afrekenen bij de vitrine met allemaal lekkers. Helaas zagen wij hier ook de kabbelspekjes helaas vlogen daar de vliegen over heen en zaten zelfs in de stapel met eten. De koeling was niet afgesloten of hadden vliegen vrij spel deze dag. Vanwege familie in de buurt zouden we hier vaker heen willen gaan. Maar helaas met deze vliegen vrienden te hebben gezien, zoeken wij toch een andere plek om te lunchen of te borrelen

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet zo lang gewacht als normaal 3 personen eten besteld, ik heb het 2 keer terug gestuurd en als antwoord krijg je wat jammer!
Investeer in een goed geautomatiseerd kassa systeem scheelt veel stress en fouten, en natuurlijk een goeie kok.

Datum van bezoek: augustus 2020
21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunchgerechten.
Prettige locatie met vriendelijk personeel. Parkeren op het terrein. Grote porties mede door de dikke sneden boerenbrood. Koffie is erg lekker en goed verzorgd met slagroom en stukje gebak.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Loods81 bekeken, bekeken ook

In Loods81 geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.