“Wat een gezellig avondje uit met vrienden moest worden, werd een ware deceptie.”
Beoordeling van Chriske Margraten

Chriske Margraten
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Restaurants in Margraten
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Specialiteiten van het huis Je proeft "De Smaak van het Heuvelland" in Chriske's gerechten. Chriske streeft naar een natuurlijke smaak, evenwichtige voeding en een goede bereiding van al zijn kwaliteitsproducten.  Een top streekproduct is onze salade “Chriske”, geserveerd met  lauw warme Val- dieu kaas en uitgebakken spekjes van het Heuvelland Krulvarken afgeblust met Ingendaeler kruidenbitter. Zowel de Val- dieu kaas en de spekblokjes als de kruidenbitter komen uit de (eur) regio.  Deze salade smaakt het beste met een glas Cevee du Chateau (kasteel bier). Onderstaande producten en/of combinaties worden speciaal aanbevolen door Chriske. Limburgse gebakken bloedworst met appelschijfjes uit de fruittuinen van Margraten. Coupe Met Fruit Erop Uit Overheerlijke Bourgondische 100% rundvlees Heuvelland Hamburger met een speciaal geselecteerde kwaliteitswijn Huisgemaakt Limburgs zuurvlees of Limburgs Bourgondisch gestoofde sukadelapjes met een saus van seizoensbier Kophaas saté naar eigen receptuur met een ambachtelijk gebrouwen Affligem dubbel Konijn op grootmoeders wijze, gecombineerd met een glas trappistenbier Dry Aged Biefstuk hoog gesneden van het Blanc Bleu Belge rund, gecombineerd met een glas Orval Gegratineerde kabeljauw met een overheerlijke vissaus bereid van een Weizen Trappiste bier   Limburgse gebakken Geulforel (zomer product) met amandelen en uitgebakken spekblokjes van het Heuvelland Krulvarken in knoflook Huisgemaakte Tête de veau
1 juni 2018 beoordeeld

Ik dacht eerst, laat maar gaan, geen beoordeling geven. Maar ja, daar help ik anderen niet mee. Dus bij dezen. De ober had één van de vier bestellingen verkeerd opgenomen, nou ja, is menselijk, kan gebeuren. Maar toen kwam opeens (als door een wesp gestoken) de eigenaar/kok, die ons 'en plein public' voor leugenaar uitmaakte. Nou ja, amper van de schrik bekomen, toch maar gegeten (smaakloos, echt niet lekker). Snel afgerekend en ergens anders ons toetje en cappuccino genomen. We komen uit de gemeente Eijsden-Margraten, dus een slechte mond-op-mond reclame voor vrienden, familie en collega's. Never nooit geen Chriske meer voor ons.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met de familie, 11 personen oma’s verjaardag gevierd en het was super! Goede bediening, klantvriendelijk en vooral heel aardig.
Keuze uit meerdere gerechten alles vers en streekgerechten.
Aanrader uiensoep & forel en zuurvlees.

Fantastische plek absolute aanrader.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijk gegeten. 3 gangen. Uitstekend verzorgd. Mooi geserveerd. Vriendelijke bediening. Authentieke locatie. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Absolute aanrader.

12 maart 2018 beoordeeld

Een leuk restaurantje. Op het eerste gezicht niet onderscheidend totdat je iets te eten hebt besteld. De koffie wordt zoals op meer plaatsen in Limburg met 'een toefje' geserveerd. Ook buiten op het verwarmde terras goed toeven. Bij drukte parkeren lastig.

13 januari 2018 beoordeeld

Met de familie hier gegeten. Gebruik gemaakt van het keuze menu. Eten was gewoon goed en lekker. Personeel vriendelijke en attent. Gezellige ambiance. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Leuk en gezellig restaurant in een dorpje Margraten. Gaan zeker nog een keer terug.

Reizigers die Chriske Margraten bekeken, bekeken ook

Cadier en Keer, Limburg

In Chriske Margraten geweest? Deel je ervaringen!