“Fijne buitenplaats, heel mooi aangelegd”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
43 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Fijne buitenplaats, heel mooi aangelegd”
Beoordeeld op 9 oktober 2019 voor een verblijf in juni 2019

Aantal appartementen op een schitterende locatie in zuid Limburg.
Mooi uitzicht over de heuvels en lekker buiten op het terras genieten. Eigen douche, bad en toilet. Aparte slaapkamer.
Eigen afgesloten parkeergelegenheid.
Wij hebben er genoten en komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2019
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
“Heerlijke accommodatie!”
Beoordeeld op 18 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Wij hebben bijna een week hier gezeten en wat hadden we graag nog wat langer willen blijven! De suite is van alle gemakken voorzien en erg huiselijk. Het uitzicht vanaf het terras is de fenominaal, je raakt er niet op uitgekeken! De bedden liggen heerlijk, de badkamer is met inloop douche en bad, compleet. De omgeving is prachtig. Maastricht, Margraten, Gulpen en Valkenbug op fietsafstand. Een elektrische fiets is wel aan te bevelen. Eigenlijk niets op aan te merken misschien wat luiere stoelen op het terras? Wij komen graag terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
FenM_Gldr ...
Geldrop, Nederland
Niveau 6 bijdrager
100 beoordelingen
37 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
“Comfortabele uitvalsbasis voor wandelvakantie”
Beoordeeld op 12 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Ruim appartement. Alles prima geregeld en netjes. Heerlijke inloop-douche. Mooie view richting Margraten vanaf het balkonnetje. Na een beetje zoeken op booking.com etc kwamen we erachter dat er alleen een opwarmkookplaatje was, dus uitgebreid bakken en braden hoeft hier niet. De “chef” heeft ook vakantie, er zijn genoeg restaurantjes in het heuvelland.

Datum van verblijf: augustus 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren